Cos bierze prad w Passat B5 :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

virus1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:02
Lokalizacja: Malopolska

Cos bierze prad w Passat B5 :/

Post autor: virus1986 » śr lut 10, 2010 21:15

Witam.
Wiem ze to forum VW Golf ale ja juz nie wiem co mam robic i pytam wszedzie gdzie moge dostac jakiekolwiek informacje. A wiec chodzi o to ze samochod postawie na 3 dni w garazu badz na polu i na 4 dzien aku jest kompletnie rozladowany.(dzieje sie tak tylko w zimie).
Bylem u 2 elektrykow i kazdy z nich powiedzial mi ze pobor pradu jest w normie a dokladnie to 0.02 mA (chyba dobrze napisalem), kazdy z nich sprawdzil mi rozrusznik i alternator. Okazalo sie ze wszystko jest w porzadku z samochodemi i ze nie pobiera pradu zbyt duzo. Powiedzieli mi ze to wina akumulatora co mnie bardzo zdziwilo bo aku ma dopiero 6 miesiecy. No ale pokierowalem sie opinia fachowcow i poszedlem reklamowac aku do sklepu. Tam zostal on sprawdzony i powiedzieli mi ze aku jest dobry, ja mimo to wyslalem go na reklamacje i przyszed akumulator z wynikiem pozytywny czyli ze jest dobry.
Ogarniajac to wszystko to mam dalej taki problem ze nie odpale samochodu po 3 dniach postoju bo aku jest rozladowany. Odpinalem radio i nie pomoglo. Nie wiem juz gdzie szukac bo ze mnie elektryk to nie jest. Wiec poytanie do Was:
Macie moze jakies propozycje co to moze byc ??
Moze gdzies sie robi szron i powoduje zwarcie ?
Czy ktos mial kiedys podobny przypadek ??
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 10, 2010 21:24

Ja bym inny aku wstawił i spróbował. A jak nie to odłączył klemy na te 3 4 dni i później przed odpalenie dopiero podpiął. Tylko zostaw go normalnie w pod maską...



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » śr lut 10, 2010 21:25

nie wiem czy masz instalację gazową ale akurat wczoraj mi znajomy mówił że jemu pobiera prąd jakiś komputer czy coś takiego od instalacji gazowej
był u gazownika i ten mu powiedział że niby tak ma być
pobór to coś ok. 6 miliamperów czy coś takiego(nie znam się na elektryce więc wybaczcie ew. pomyłkę)
co prawda auto to Renault 19 ale może jakoś Ci to pomoże



virus1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:02
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: virus1986 » śr lut 10, 2010 21:25

Wpinalem 2 aku i dzieje sie to samo jak na jednym tak na drugim. odpinalem klemy i odpalil na dotyk ://

[ Dodano: 10 Lut 2010 20:26 ]
Nie mam instalacji jest to 1.9 TDI 115 PD Passat B5



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr lut 10, 2010 21:29

Moze masz coś z alarmem i on Ci bierze prąd



virus1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:02
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: virus1986 » śr lut 10, 2010 21:34

A istnieje taka mozliwosc ze elektryk na pomiarach tego nie wykryje ??
Bo powiem Wam tak ze kupilem ten samochod w maju zeszlego roku i od poczatku ten alarm mi sie nie podobal. Nie wiem jak sprawdzic alarm dokladnie czy dobrze jest podpiety ale otwieram maske na klamce w srodku samochodu i nie podnoszac jej zamykam drzwi od samochodu (centralny) co powinno spowodowac ze alarm sie uzbroi, potem ide na przod samochodu podnosze maske a on wyje, dobra powtarzam czynnosc drugi raz i jak podnosze maske to on nie wyje. Itak wlasnie zaobserwowalem ze ten alarm raz wyje a raz nie. Jest to orginalny alarm chyba bo do tego to nie mam pewnosci

[ Dodano: 10 Lut 2010 20:38 ]
zaobserwowalem tez panowie ze jak jade to na komputerze ktory mi pokazuje np. chwilowe spalanie bo tak sobie go ustawie to przejade tam iles kilometrow i samo sie zmienia normalnie tak jakby ten przycisk od zmieniania tych opcji byc caly czas wcisniety po chwili sie zatrzymie jade dalej i zas sie zmienia. Dodam jeszcze ze przycisk reset ktory jest na manetce wogole mi nie dzial odkad go kupilem moze to byc tez przyczyna tego ??



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr lut 10, 2010 22:02

Elektryk samochodowy powinien to wykryć , ale różne przypadki się zdarzają . Zrób pomiar po kilkunastu minutach od zgaszenia auta wtedy wszystkie odbiorniki powinny byc wyłączone



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 10, 2010 23:05

Rozłącz alarm kluczykiem i odepnij zasilanie do alarmu. I sprawdź jak będzie się zachowywał po tym zabiegu...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lut 10, 2010 23:51

jak elektrycy sprawdzali ten pobór...na zamkniętym czy otwartym aucie ??
Ja bym na zamkniętym sprawdził (tak jak zostawiasz na noc...alarmy nie alarmy)...



Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » czw lut 11, 2010 09:13

popieram Qto, skoro podczas pomiaów wszystko jest OK to może dlatego, że u elektryka auto jest otwarte. Niech podepnie do klem i zamknie maske i całe auto (by się uzbroiło) i dopiero potem dokona pomiarów. Wszystko wskazuje na alarm.


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

greg

Post autor: greg » czw lut 11, 2010 10:39

jaki masz sygnał alarmu? modulowany czy podobny do zwykłego klaksonu - jak modulowany - mogła zdechnąć bateria w trąbce i robi pobór przy załączeniu alarmu



virus1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:02
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: virus1986 » czw lut 11, 2010 16:30

Mam normalny sygnal alarmu podobny do klaksonu.
Elektrycy sprawdzali na samochodzie otwartym ale mowili tez zebym zamknol drzwi i tez sprawdzali. Wtedy podobno sie uzbraja alarm no nie ??
poolak2006 a jak mam odpiac wogole caly alarm tak zeby to sprawdzic ??



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw lut 11, 2010 17:16

virus1986 pisze:mowili tez zebym zamknol drzwi i tez sprawdzali. Wtedy podobno sie uzbraja alarm no nie ??
jak zamknął, pilotem ?? Czy po prostu chcieli żebyś trzasnął drzwiami??
Weź wepnij amperomierz tak jak się to robi do pomiaru poboru prądu, zablokuj krańcówkę w zamku maski, jak masz jakąś dodatkowa to też...pozamykaj wszystkie drzwi zamknij auto (tak jak pisałem wyżej...tak jakbyś je zostawiał na noc)...i obserwuj amperomierz



virus1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 10, 2010 21:02
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: virus1986 » czw lut 11, 2010 17:23

Jeden elektryk sprawdzal mi ile pobiera i powiedzial zebym zamknol drzwi na pilocie czyli wszystkie sie zamknely ale maske mial caly czas otwarta. Na chwile obecna jestem w trakcie kupywania multimetru wiec nie dam rady sprawdzic tego :/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 444 gości