Golf VI 1.4 TSI 160 KM/obroty na biegu jałowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

karol76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 09, 2010 21:11
Lokalizacja: Toruń

Golf VI 1.4 TSI 160 KM/obroty na biegu jałowym

Post autor: karol76 » wt lut 09, 2010 21:22

Na wstępie witam szanownych forumowiczów. Od razu przepraszam jeśli pytanie wyda Wam się głupie. Otóż niedawno przez przypadek zauważyłem, że w moim autku elektronika nie pozwala na nadmierne zwiększenie obrotów silnika na postoju "na luzie". Wciskając gaz do oporu silnik rozkręca się do ok 4 tys obr/min i tak pozostaje. Oczywiście w czasie jazdy wszystko działa i spokojnie można "pociągnąć" dalej. Czy to jest normalne zachowanie silnika? Z góry dzięki za odpowiedzi. Mam nadzieję, że zaspokoją one moją ciekawość :)



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt lut 09, 2010 21:46

na biegu jalowym masz ograniczony zakres obrotow, jest to zrobione celowo (zebys go nie przekrecil), widocznie stwierdzili ze odciecie zaplonu nie wystarczy

pociesze Cie bo np MB Vito CDI kreci sie na biegu jalowym do 3 tys :grin:



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt lut 09, 2010 22:33

marianmk2 pisze:ma turbo+kompressor??
tak



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt lut 09, 2010 22:58

choćby również jest to dobre dla żywotności turbiny, żeby komuś do głowy nie przyszło na zimny jej butować



karlos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 09:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlos » śr lut 10, 2010 00:42

marianmk2 pisze:Popieram :bigok:
Bo niby po co kręcic go do odcinki na luzie...I o ile sie nie myle 1.4 TFSI ma turbo+kompressor??
po co na luzie tyle obrotów :)))
pamiętajcie że TFSI to AUDI
w VW jest TSI

jedno i drugie ma turbine ale z kompresorem to gorzej
bo TSI jak i TFSI może mieć turbine i kompresor albo
tylko turbine BEZ KOMPRESORA i dalej jest to TSI bądź TFSI
w vw blg bmy ze starszych ma turbo i kompresor
jak w 4literowyh silnikach to nie pamiętam
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 00:45 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » śr lut 10, 2010 00:50

Mieniu_69 pisze:MB Vito CDI kreci sie na biegu jalowym do 3 tys :grin:
Na sprzegle rowniez:)



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » śr lut 10, 2010 14:44

Ford Transit też ma tak że na sprzęgle 3 tys i koniec:-)


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 224 gości