40 tys przebiegu PADNIĘTA MAGLOWNICA I PADNIĘTE SPRZĘGŁO
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
qmyk, nie krzycz CapsLockiem. Nie chodzi o bezpieczeństwo tylko o uznanie gwarancji.
rocky2525, normalnie jedź do ASO i bądż w naturalny i usprawiedliwiony sposób oburzony tak jak teraz jesteś pisząc nam o tych faktach na forum. Nie przewiduję problemu ale tego nikt nie przewidzi. Jesli się takowy pojawi to pytaj.
rocky2525, normalnie jedź do ASO i bądż w naturalny i usprawiedliwiony sposób oburzony tak jak teraz jesteś pisząc nam o tych faktach na forum. Nie przewiduję problemu ale tego nikt nie przewidzi. Jesli się takowy pojawi to pytaj.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jedź do ASO i się dowiesz o co chodzi.rocky2525 pisze:Te 40 tyś to ja przejechałem tym autem ponieważ zakupiłem je jako nowe w salonie i z całą odpowiedzialnością stwierdzam,że jeżdże normalnie, po przejechaniu w sumie 340 tys km 3 różnymi i na dodatek używanymi samochodami ( przy zakupie miały średnio już 100 tys km przebiegu ) w żadnym nie miałem najmniejszego problemu ze sprzęgłem. Więc eykluczam niewłaściwą eksploatację.Mechanik jest sprawdzony, w sumie to 3 mechaników (spory renomowany zakład ) sprawdzało zawieszenie na podnośniku i pokazali mi naocznie, że stuki dochodzą z magla. No a jeśli chodzi o sprzęgło to wciskając pedał sprzęgła słychac pod maską głośny skrzyp.
Zawsze możesz przed zostawieniem auta się zapytać czy zapłacisz za weryfikacje czy nie.
EDIT
Paweł Marek lepiej nie być w naturalny sposób oburzonym
bo wtedy fristajler może być w wykonaniu serwisanta )
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 00:11 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.
nie masz czegoś takiego jak dobra wola doradcy, kierownika serwisumaxoff pisze:z maglownicą to w serwisie z gwarancją problemów miał nie będziesz-wymiana gwarancyjna , ale sprzęgło to już dobra wola doradcy lub kierownika serwisu, chyba że to jakaś wada fabryczna. pozdro.
wnioski gwa idą do Poznania i dalej do Niemiec.
Jeżeli brakuje czegoś czyli: wpisy w książce, faktury za montaż/części poza ASO
(jeżeli brak jest w histori napraw w serwisach ASO)
część zamontowana w aucie wbrew zaleceniom fabryki( wbrew katalogu) to
wtedy odrzucany jest wniosek na poziomie serwisu i nie "idzie dalej" musi być procedura.
Dobra wola to ew. masz producenta że po 2latach czyli po gwarancji
fabryka ci zwraca 100% czy 50% (płacisz nic albo 50% części/robocizny)
ale tylko jeżeli masz serwis przez 2 lata od nowości w ASO i wpisy w książce
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 00:32 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzęgło to część eksploatacyjna i jeżeli doradca nie stwierdzi że to na 100% wada fabryczna to wymiana gwarancyjna zależy tylko od jego decyzji że uszkodzenie jest, czy nie jest spowodowane naturalnym zużyciem, lub nieprawidłową obsługą tego elementu.pozdro.karlos pisze:nie masz czegoś takiego jak dobra wola doradcy, kierownika serwisu
a na jakiej podstawie serwis stwierdzi, że sprzęgło się "naturalnie zużyło" po 10-40k km ?????maxoff pisze:sprzęgło to część eksploatacyjna i jeżeli doradca nie stwierdzi że to na 100% wada fabryczna to wymiana gwarancyjna zależy tylko od jego decyzji że uszkodzenie jest, czy nie jest spowodowane naturalnym zużyciem, lub nieprawidłową obsługą tego elementu.pozdro.karlos pisze:nie masz czegoś takiego jak dobra wola doradcy, kierownika serwisu
bardzo mnie to ciekawi telepatycznie doradca to stwierdzi czy zapachem ???
częściami eksploatacyjnymi są też pompowtryski, głowice, przyciski hamulca ręcznego
w B6 ew sterowniki, amortyzatory, listwy z lampkampi podświetlenia tablicy rejestracyjnej
w T5 i Caddy, pompy paliwa w zbiorniku w TDI, półsilniki, turbosprężarki.................
jakoś wymieniają to wszystko na gwarancjii
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 01:23 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja nie mam w aucie nawet haka, odwołując się do sprzęgła. A jeżeli chodzi o maglownicę to też nie jeżdże po wartepach. Dzisiaj rano jak wsiadłem do zimnego auta to stuki z maglownicy (przy kręceniu kołem kierownicy) były tak głośne, że bałem się ruszyc w trasę, po paru km troche ucichły. Sprzęgło natomiast zauważyłem,że zaczęlo skrzypiec dopiero po przejechaniu ok 20km jak auto się już pożądnie rozgrzało. Powoli zaczynam żałowac zakupu tego auta, bo jeżeli teraz takie usterki wychodzą to co okarze się po większym przebiegu i zakończeniu okresu gwarancyjnego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 342 gości