40 tys przebiegu PADNIĘTA MAGLOWNICA I PADNIĘTE SPRZĘGŁO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

qmyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 10:11
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Post autor: qmyk » śr lut 10, 2010 00:02

A TY JAKBYS MIAL TAKA POSADE TO PODSTAWILBYS SIE I POWIEDZIAL ZE JEST WSZYSTKO OK JAK BEDZIE FAKTYCZNIE DO WYMIANY


VW ROOLEZ

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr lut 10, 2010 00:03

qmyk, nie krzycz i wyłącz Caps Lock :chytry:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 10, 2010 00:04

qmyk, nie krzycz CapsLockiem. Nie chodzi o bezpieczeństwo tylko o uznanie gwarancji.
rocky2525, normalnie jedź do ASO i bądż w naturalny i usprawiedliwiony sposób oburzony tak jak teraz jesteś pisząc nam o tych faktach na forum. Nie przewiduję problemu ale tego nikt nie przewidzi. Jesli się takowy pojawi to pytaj.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr lut 10, 2010 00:05

rocky2525 pisze:Jest to silnik 1.4 TSI wiec z dwumasem nie ma tu problemu.
nie byłbym tego taki pewny, bo z tego co wiem to w niektórych TSI występuje dwumasówka



karlos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 09:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlos » śr lut 10, 2010 00:07

rocky2525 pisze:Te 40 tyś to ja przejechałem tym autem ponieważ zakupiłem je jako nowe w salonie i z całą odpowiedzialnością stwierdzam,że jeżdże normalnie, po przejechaniu w sumie 340 tys km 3 różnymi i na dodatek używanymi samochodami ( przy zakupie miały średnio już 100 tys km przebiegu ) w żadnym nie miałem najmniejszego problemu ze sprzęgłem. Więc eykluczam niewłaściwą eksploatację.Mechanik jest sprawdzony, w sumie to 3 mechaników (spory renomowany zakład ) sprawdzało zawieszenie na podnośniku i pokazali mi naocznie, że stuki dochodzą z magla. No a jeśli chodzi o sprzęgło to wciskając pedał sprzęgła słychac pod maską głośny skrzyp.
Jedź do ASO i się dowiesz o co chodzi.
Zawsze możesz przed zostawieniem auta się zapytać czy zapłacisz za weryfikacje czy nie.

EDIT
Paweł Marek lepiej nie być w naturalny sposób oburzonym
bo wtedy fristajler może być w wykonaniu serwisanta :))
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 00:11 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.



rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » śr lut 10, 2010 00:12

Mechanicy nic nie wspominali o dwumasie więc zostawmy ten dwumas na razie w spokoju.
Będę chciał byc przy weryfikacji więc auta im nie zostawię.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lut 10, 2010 00:15

z maglownicą to w serwisie z gwarancją problemów miał nie będziesz-wymiana gwarancyjna , ale sprzęgło to już dobra wola doradcy lub kierownika serwisu, chyba że to jakaś wada fabryczna. pozdro.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr lut 10, 2010 00:16

rocky2525 pisze:Mechanicy nic nie wspominali o dwumasie więc zostawmy ten dwumas na razie w spokoju.
OK, na 100% jest w 1.8 TSI i 2.0 TSI,



rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » śr lut 10, 2010 00:26

Z maglownicą to napewno coś fabrycznie było nie tak. No a ze sprzęgłem to wydaje mi się,że tesz bo już po 25 tys zaczęło skrzypiec, a wcześniej od samej nowości przy wciskaniu na postoju coś stukało ( jak teraz sobie przypomnę to nazbyt głośno, ale wtedy jakoś sie tym jeszcze nie przejąłem)



karlos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 09:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlos » śr lut 10, 2010 00:31

maxoff pisze:z maglownicą to w serwisie z gwarancją problemów miał nie będziesz-wymiana gwarancyjna , ale sprzęgło to już dobra wola doradcy lub kierownika serwisu, chyba że to jakaś wada fabryczna. pozdro.
nie masz czegoś takiego jak dobra wola doradcy, kierownika serwisu
wnioski gwa idą do Poznania i dalej do Niemiec.

Jeżeli brakuje czegoś czyli: wpisy w książce, faktury za montaż/części poza ASO
(jeżeli brak jest w histori napraw w serwisach ASO)
część zamontowana w aucie wbrew zaleceniom fabryki( wbrew katalogu) to
wtedy odrzucany jest wniosek na poziomie serwisu i nie "idzie dalej" musi być procedura.

Dobra wola to ew. masz producenta że po 2latach czyli po gwarancji
fabryka ci zwraca 100% czy 50% (płacisz nic albo 50% części/robocizny)
ale tylko jeżeli masz serwis przez 2 lata od nowości w ASO i wpisy w książce
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 00:32 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lut 10, 2010 01:08

karlos pisze:nie masz czegoś takiego jak dobra wola doradcy, kierownika serwisu
sprzęgło to część eksploatacyjna i jeżeli doradca nie stwierdzi że to na 100% wada fabryczna to wymiana gwarancyjna zależy tylko od jego decyzji że uszkodzenie jest, czy nie jest spowodowane naturalnym zużyciem, lub nieprawidłową obsługą tego elementu.pozdro.



karlos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 09:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: karlos » śr lut 10, 2010 01:18

maxoff pisze:
karlos pisze:nie masz czegoś takiego jak dobra wola doradcy, kierownika serwisu
sprzęgło to część eksploatacyjna i jeżeli doradca nie stwierdzi że to na 100% wada fabryczna to wymiana gwarancyjna zależy tylko od jego decyzji że uszkodzenie jest, czy nie jest spowodowane naturalnym zużyciem, lub nieprawidłową obsługą tego elementu.pozdro.
a na jakiej podstawie serwis stwierdzi, że sprzęgło się "naturalnie zużyło" po 10-40k km ?????

bardzo mnie to ciekawi telepatycznie doradca to stwierdzi czy zapachem ???

częściami eksploatacyjnymi są też pompowtryski, głowice, przyciski hamulca ręcznego
w B6 ew sterowniki, amortyzatory, listwy z lampkampi podświetlenia tablicy rejestracyjnej
w T5 i Caddy, pompy paliwa w zbiorniku w TDI, półsilniki, turbosprężarki.................
jakoś wymieniają to wszystko na gwarancjii
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 01:23 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr lut 10, 2010 01:20

kiedyś przypaliłem sprzęgło we Fiacie SC na gwarancji, serwis to stwierdził i się wypieli na mnie - choć to oczywiście ewidentnie inna bajka

[ Dodano: Sro 10 Lut, 2010 ]
ps. po prostu za ciężko przyczepkę ciągnąłem



rocky2525
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 27, 2010 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rocky2525 » śr lut 10, 2010 14:10

Ja nie mam w aucie nawet haka, odwołując się do sprzęgła. A jeżeli chodzi o maglownicę to też nie jeżdże po wartepach. Dzisiaj rano jak wsiadłem do zimnego auta to stuki z maglownicy (przy kręceniu kołem kierownicy) były tak głośne, że bałem się ruszyc w trasę, po paru km troche ucichły. Sprzęgło natomiast zauważyłem,że zaczęlo skrzypiec dopiero po przejechaniu ok 20km jak auto się już pożądnie rozgrzało. Powoli zaczynam żałowac zakupu tego auta, bo jeżeli teraz takie usterki wychodzą to co okarze się po większym przebiegu i zakończeniu okresu gwarancyjnego :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 342 gości