Spalona żarówka mijania w MK5

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lut 03, 2010 23:46

endryou pisze:bo te H7 palą się co kilka miesięcy,
nie wiem gdzie je kupujesz, w lidlu czy biedronce :bajer: kolego otwórz machę, schyl się i zobacz jak to wygląda, bo mam wrażenie że szukasz problemu tam gdzie go nie ma. pozdro.
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 23:47 przez maxoff, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw lut 04, 2010 10:19

endryou pisze:
ale H4 świecą tak samo,
gratuluję spostrzegawczości :kac: jeśli nie widzisz różnicy pomiędzu H4 a 2xH7 to ja wymiękam



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 04, 2010 10:44

H7 niestety palą się bardzo szybko. Zwłaszcza lepsze. Wynika to z podniesienia temperatury żarnika. W peugeocie muszę wymieniać co max 3-4 miesiące. A np H4 w mk2 wymieniałem w ciągu 5 lat około 2-3 razy.

Różnicy można nie widzieć jak masz wypalone reflektory...



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw lut 04, 2010 11:04

jhosef, ja przez ponad 3 lata wymieniłem żarówki ze 3 razy
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 11:04 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 04, 2010 11:59

mettenos, no ja od kiedy mamy 206 czyli od marca to już ze 4 razy będzie. Zarówki różnie, OSRAM, Philips, Tusgam. Kolega w Focus H7 też co 3 miechy wymienia, z tym ze u niego zabawy po pachy:) Dojście rewelacja.



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » czw lut 04, 2010 14:51

jhosef pisze:H7 niestety palą się bardzo szybko. Zwłaszcza lepsze. Wynika to z podniesienia temperatury żarnika.
Itam szybciej.. W poprzednich lampach (zwykłych) miałem H7 na mijania i H1 na drogowych. H7 były wrzucone przez poprzednika i świeciły również za mojej kadencji (tj. od końca grudnia 2007), do zmiany na xenony (gdzieś do maja 2009 i pewnie dalej by świeciły, bo leżą w zwykłych lampach). Tak więc jak widzisz, zwykłe H7 OSRAM mogą świecić dłużej - u mnie 1,5 roku, u poprzednika nie wiem ile i nadal działają.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

endryou
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt sie 07, 2007 13:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: endryou » czw lut 04, 2010 20:51

jakby to był prawy reflektor to by dało rade, ale za lewym jest naprawdę mało miejsca, ledwo rozprostowana dłoń się mieści na nim, z tyłu zaraz obok filtra jest jakaś czarna skrzynka, i jakiś moduł od alarmu chyba, także nie wiem jak wy to robicie.... :)

chyba będę musiał poprosić jakąś koleżankę z drobną rączką o pomoc..:)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw lut 04, 2010 20:56

endryou pisze:chyba będę musiał poprosić jakąś koleżankę z drobną rączką o pomoc..:)
zamiast wyręczać się koleżanką to może jedź do ASO...przy okazji zapytaj czy nie przerobią Ci lamp i instalacji na H4 :bajer:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw lut 04, 2010 22:07

maxoff masz racje troche sie zagalopowalem Dzisiaj wymienialem rozrzad w mk5 i fakt nie trzeba lampy wyciogac Myslalem ze w mk5 jest tak jak w Octavi 2 ze trzeba lampe wyciognac
A faktycznie tak jest zarowki H7 sie czesciej przepalaja jak H4 mam to doswiadczone W ASO sprzedaja specjalne takie ustrojstwa podlacza sie je szeregowo z kostka zarowki h7 i jest po problemie jest zarowka wtedy zywotniejsza Dla nie ktorych wlascicieli aut z zarowka H7 jest to zjawisko dziwne jak slysza ze te zarowki padaja czesto bo unich np jedna na rok A znam takich co tyle razy maja te zarowki wymieniane ze ich szlak bierze
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 22:19 przez jeryk10, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lut 05, 2010 22:18

endryou pisze: ledwo rozprostowana dłoń się mieści na nim,
no cóż, trochę gimnastyki musi być, lepsze to niż jazda do ASO czy wymontowywanie czegokolwiek jak w innych niektórych autach



endryou
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt sie 07, 2007 13:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: endryou » śr lut 10, 2010 00:01

żarówe wymieniłem, na początku przeszkadzała syrena przkręcona do tej skrzynki co są bezpiecnziki i jakieś złącza elektryczne, ale okazało się że nawet nie musiałem tej syreny odkręcać bo cała obudowa podnosi się razem z syreną do góry, także luzik

co do H7 to być może to jest takie złudzenie że palą się szybciej niż np H4, ale jeszcze kilka lat temu nie trzeba było jeździć na światłach w dzień...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lut 10, 2010 00:28

endryou, czyli gładko poszło...a tyle strachu było:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości