Trzyma 3 tyś obotów albo zapala i gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ŁukaszGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 09, 2010 20:44
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Trzyma 3 tyś obotów albo zapala i gaśnie

Post autor: ŁukaszGTI » wt lut 09, 2010 20:59

Witam wszystkich i prosze o pomoc !!!
Spraw wyglada tak że silnik zapal na dotyk i gaśnie za chwile ok 3 do 5 sekund
A czasami jak mu odbije to odpala i chodzi cały czas na 3 tyś obrotów i ani drgnie,kiedy dodam gazu gaśnie natychmiast :
-cewka sprawna (iskra jest)
-czujnik halla sprawny
-nowy filtr paliwa

Golf MK2 GTI 1,8 8v 90 rok prod
Macie jakieś pomysły co to może być !! Aha i nie ma immobilisera !!!

Ps.Jeżeli post umieściłem w złym dziale to proszę o przeniesienie do odpowiedniego..Pozdrawiam Łukasz
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 21:01 przez ŁukaszGTI, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 21:06

ja bym postawił na silniczek krokowy :)


Wojtas:):)

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » wt lut 09, 2010 21:07

Moduł zapłonowy ?


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

ŁukaszGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 09, 2010 20:44
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ŁukaszGTI » wt lut 09, 2010 21:12

A ten moduł zapłonowy moge jakos sprawdzić ??? Czy jedyne rozwiazanie to go podmienić
aha i jeszcze gdzie znajde ten moduł bo patyrzyłem obok cewki i nie mam tam nic takiego
Jak wypinam silniczek krokowy to bez różnicy jest !!!
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 21:13 przez ŁukaszGTI, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 21:24

ŁukaszGTI pisze:Jak wypinam silniczek krokowy to bez różnicy jest !!!
kolego jak wypniesz silniczek krokowy to zostaje położenie takie jakie było wcześniej....a odpinasz na zgaszonym silniku czy na pracującym??

[ Dodano: 09 Lut 2010 20:27 ]
ŁukaszGTI pisze:A ten moduł zapłonowy moge jakos sprawdzić ??? Czy jedyne rozwiazanie to go podmienić
aha i jeszcze gdzie znajde ten moduł bo patyrzyłem obok cewki i nie mam tam nic takiego
ten moduł to nie ma nic wspólnego z obrotami silnika...albo działa albo nie jak nie działa to auto nie odpali.


Wojtas:):)

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » wt lut 09, 2010 21:30

Nie wiem gdzie dokładnie jest on w twoim aucie ale co do neigo to najlepiej podmien i cewke tez mozesz podmienic. I nie zgodze sie co do kolegi . jak moduł padnie to auta nie odpalisz. Nie konieczkie ale to moje zdanie i sugestie. Za moje słowa nie biore kasy . Czerpie satysfakcje z tego ze moge komus pomuc . To co mi sie wydaje napisałem .
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 21:35 przez oldi90, łącznie zmieniany 1 raz.


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 21:39

oldi90 pisze:I nie zgodze sie co do kolegi . jak moduł padnie to auta nie odpalisz
kolego po prostu miałem taki przypadek ze padł własnie ten moduł i auto nawet raz nie złapało wiec tak pisze, jeśli jest inaczej to zwracam honor:)


Wojtas:):)

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » wt lut 09, 2010 21:42

[quote="wojtas7054"]
kolego po prostu miałem taki przypadek ze padł własnie ten moduł i auto nawet raz nie złapało wiec tak pisze, jeśli jest inaczej to zwracam honor:)

Na pewno jakąs racje masz , bo może byc tak i tak . ale nie w kazdym przypadku o to mi chodziło :)


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

ŁukaszGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 09, 2010 20:44
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ŁukaszGTI » wt lut 09, 2010 21:50

Jest tak że jak wypinam na zgaszonym czy odpalopnym to nie ma różnicy !!

A jak mi sie zdażyło że odpalił i trzmał 3 tyś obotów to jak wypiołem na zgaszonym i zapaliłem to wogóle nie chodził tylko coś połapał troche ale nie zapalił nawet.
W obu przpadkach po dodoaniu gazu gaśnie tak jagby go zalewało ale póżniej odpala od strzała !!

Aha i jak wypiołem wtyczke z obudowy termostatu to zaczoł chodzić na obrotach ok 1 tyś ale nie reagował na gaz, po dodaniu zaraz gasł



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 21:55

to albo krokowy albo gdzieś lapiej lewe powietrze a ta podstawa pod wtryskiem jest cała??


Wojtas:):)

ŁukaszGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 09, 2010 20:44
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ŁukaszGTI » wt lut 09, 2010 22:06

wojtas7054 pisze:to albo krokowy albo gdzieś lapiej lewe powietrze a ta podstawa pod wtryskiem jest cała??
Jutro przeczyszcze krokówke ale ta podstawa to nie wiem ale co ona może peknąc czy jak ??



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » wt lut 09, 2010 22:08

bardzo często pękają i wtedy szaleje samochód na obrotach.


Wojtas:):)

ŁukaszGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 09, 2010 20:44
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ŁukaszGTI » śr lut 10, 2010 09:17

Ok jade sprawdzac ta podstawe ale widze że nikt nie wspomona o układzie paliwowym czyli tam musi byc wszystko w pożadku ???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 10, 2010 09:52

ŁukaszGTI, masz napisane silnik od mk3, więc podaj jego typ. Bez tego wszystko co zostało napisane wyżej jest wróżeniem z fusów i kolegów odpowiadających uczulam na to żeby najpierw pomogli autorowi tematu uzupełnić brakujace dane bez których cała pisanina jest mało warta.
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 10:52 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości