Jaki kompresor i wałek rozrządu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Jaki kompresor i wałek rozrządu.

Post autor: PAPAYOS » wt lut 09, 2010 19:26

Panowie.

Chcę do 1,6 AEE zamontować nowy wałek rozrządu, najlepiej o sportowym charakterze. W związku z tym pytanie: Czy coś takiego wogóle jest? I jakiś link z allegro.

I jeszcze zastanawiam się nad montażem kompresora. I znowu pytanie: Jakie? Prośba o link z allegro. I kolejne pytanie czy konieczny jest nowy sterownik.

Prośba moja podrzućcie mi jakiś link z forum o tego typu przeróbkach w AEE.
Czy gra jest warta świeczki?

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:47 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » wt lut 09, 2010 19:35

gra nie warta świeczki wsadz inny silnik i go sobie dopiero przerób np 1,8 turbo


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 09, 2010 19:41

I jeszcze zastanawiam się nad montarzem kompresora.
jak po prostu chcesz domontować kompresor do tego silnika to licz się z awarią po kilku km jazdy. Wygląda na to że nie zdajesz sobie sprawy ile przeróbek pociąga za sobą uturbienie silnika, choć w tym przypadku lepsze byłoby określenie 'doładowanie' silnika. Tak czy siak zakres przeróbek jest podobny. Nie traciłbym czasu na odzywanie się wtym temacie gdyby to był kolejny 'nowy' user ale Papayosa kojrzą z forum, jest tu już parę lat więc pomyślałem że warto koledze coś jednak napisać od siebie.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » wt lut 09, 2010 19:47

Ok. Licze się z waszym zdaniem. Ale gdzieś kiedyś widziałem, że montują do 1,6 AEE turbinę i zmieniają sterownik na Digifanta i to podobno nie źle wymiata. Podnoszą moc z seryjnych 75 PS na 110-120 PS, nie ruszając głowicy, a jedynie zmieniając kolektor wydechowy i montując turbinkę.
Widziałem to na forum VW POLO.

A jeśli chodzi o wałek rozrządu?

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 19:50 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 09, 2010 19:51

a montuj :) ja osobiscie jakbym miał wydać 1000 zł na nowy wałek to bym dozbierał drugi tysiąć i wsadził jakiś mocniejszy silnik przy okazji robiąc lekki remont.
Nowy schrick to jakieś 1200 zł min, nowy światek chyba z 700-800 zł.

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 18:54 ]
PAPAYOS pisze:Ale gdzieś kiedyś widziałem, że montują do 1,6 AEE turbinę i zmieniają sterownik na Digifanta i to podobno nie źle wymiata. Podnoszą moc z seryjnych 75 PS na 110-120 PS
Co to za turbo co wyciska 110 km z silnika 1.6. Przecież wollnossaki będą się z niego śmiały.
Nie śmiem twierdzić że taki projekt nie powstał tylko że to taki soft turbo, pewnie na seryjnym układzie korbowym, bez IC i dmucha 0,2-0,3 bara bo inaczej by wszystko spłyneło do miski.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości