Cieknący płyn od wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bartek_ostr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 00:27
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Cieknący płyn od wspomagania

Post autor: bartek_ostr » wt lut 09, 2010 15:12

Witam wszystkich forumowiczów!
Dziś byłem u mechanika i okazało się ze płyn od wspomagania ucieka mi maglownicą. Najprawdopodobniej czeka mnie wymiana jej. Narazie mam też inne wydatki i maglownica schodzi na dalszy plan. Moje pytanie brzmi następująco:
Cy do wspomagania można wlać płyn uszczelniający, LUKAS lub jakiś inny ? Jak można to czy w moim przypadku coś pomoże. Pozdrawiam


Uniden PRO 520xl + President Iowa na uchwycie SF-40

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 09, 2010 15:20

Jak cieknie to nic nie pomoże, oprócz oczywiście uszczelnienia samej maglownicy.
Wlewaj nawet sam minerał pompy nie zajedziesz. najważniejsze aby płyn był w układzie.

Pozdrawiam

P.S problem będzie sie nasilał z tygodnia na tydzień także z tymi wydatkami to się raczej przygotuj szybko bo za płyn wydasz więcej niżeli za uszczelnienie.


Dziki

bartek_ostr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 00:27
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: bartek_ostr » wt lut 09, 2010 15:25

Płyn w układzie jest, bo co dwa dni dolewam około 100ml (dolałem dwa razy dopiero). Jak zaczynaj słyszeć "buczenie" pompy to od razu dolewam płyn bo juz jest poniżej minimum. A na jakiej zasadzie polega uszczelnienie maglownicy ? Skonkretyzuje że płyn leci mi z tak jakby drążka od strony pasażera.


Uniden PRO 520xl + President Iowa na uchwycie SF-40

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 09, 2010 15:29

bartek_ostr, polega na wymianie zużytych uszczelniaczy. Tylko, które i co jest uszkodzone stwierdzisz dopiero po rozebraniu maglownicy.

Sam tego nie rób jak nie masz pojęcia bo można niezłego burdelu narobić.

Popytaj się o koszta kilku mechaników i umów się na termin.


Dziki

bartek_ostr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 00:27
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: bartek_ostr » wt lut 09, 2010 15:49

Dziś pojeżdżę i popytam, bo maglownica po regeneracji 450pln....


Uniden PRO 520xl + President Iowa na uchwycie SF-40

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 09, 2010 16:20

do tego koszty włożenia i wyciągnięcia oraz zbierzność


Dziki

Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » wt lut 09, 2010 16:34

kosz regeneracji to 250-350zł.
Jak nie chcesz robic wspomagania od razu to:
1.Auto na postoju zostawiaj kolami na wprost(w moim przypadku byly wtedy mniejsze wycieki)
2.Podczas jazdy staraj sie nie manewrowac kierownica do skrajnych polozen np na parkingach (zeby nie było duzego cisnienia).
3.uzupelniac na biezaco plyn.



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt lut 09, 2010 17:46

bartek_ostr pisze:Płyn w układzie jest, bo co dwa dni dolewam około 100ml (dolałem dwa razy dopiero). Jak zaczynaj słyszeć "buczenie" pompy to od razu dolewam płyn bo juz jest poniżej minimum. A na jakiej zasadzie polega uszczelnienie maglownicy ? Skonkretyzuje że płyn leci mi z tak jakby drążka od strony pasażera.
na drazku jest uszczlniacz, z reguly drazek rdzewieje i robia sie wzery, ktore powoduja rozszczelnienie. Typowa przypadlosc MKIV, kiepski material uzyty w fabryce

u mnie tez cieklo po troszku a potem sruuu i wywalilo caly plyn...

kupilem maglownice po regeneracji za 900 i juz pol roku smigam...



bartek_ostr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 00:27
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: bartek_ostr » wt lut 09, 2010 18:48

adpap pisze:
kupilem maglownice po regeneracji za 900 i juz pol roku smigam...
Nie wiem kiedy zmieniałeś maglownice, ale dziś na allegro widziałem nową, oryginalną z gratis końcówkami i płynem za 889pln.
Słyszałem właśnie ze to jest pierdoła, a likwidacja tego wycieku (jak warsztat to potrafi) trwa "dwa dni".



Magnus, dzięki za rade.

Jak dziś przez noc ucieknie mi trochę płynu to doleje uszczelniacz do wspomagania i napisze czy coś pomogło.


Uniden PRO 520xl + President Iowa na uchwycie SF-40

Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt lut 09, 2010 18:50

te "nowe" na allegro to bardzo czesto wlasnie po regenearcji...
widzialem taka w warsztatcie - niby nowa a tak wrednie pomalowana luszczaca sie srebrzanka...

uszczelniacze dolewane do plynu nie pomoga za wiele, za duze cisnienie...

radze jednak zrobic to jak najszybciej bo zabijesz jeszcze pompe przy okazji...



bartek_ostr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 00:27
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: bartek_ostr » wt lut 09, 2010 18:56

jutro doleje tego uszczelniacza, i będę trzymał kciuki żeby narazie pomogło bo wydać 900pln za maglownice + montaż nie widzi mi się teraz. A wiesz kolego może ile mniej więcej kosztuje montaż maglownicy ? Jak kiedyś zmieniali mi maglownice w cieniaku to zapłaciłem 100pln.


Uniden PRO 520xl + President Iowa na uchwycie SF-40

Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt lut 09, 2010 19:11

mi zawolali 150 ale, ze to warsztat znajomego to w koncu 100 skasowal + 40 za zbieznosc obok na stacji diagnostycznej...



bartek_ostr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 00:27
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: bartek_ostr » wt lut 09, 2010 20:05

Przyjemna kwota. Zakład znajomego mojego ojca chce ode mnie 250 za samą zmianę... Ale to jest zdzierus i nawet ze znajomych zdziera. Kiedyś za samą zmianę gum na belce chciał ode mnie 350pln...


Uniden PRO 520xl + President Iowa na uchwycie SF-40

grizzly83

Post autor: grizzly83 » śr lut 10, 2010 02:34

Hej
Jeśli chodzi o tą sprawę to z własnego doświadczenia podpowiem :
Wymień maglownice : koszta nówki z tzw. drugiej ręki to 900 zł bardziej się opłaca niż ASO około 2000zł ... brak słów ... . Znalazłem za około 900zł i to był strzał w 10 -tke
Przejechałem na tej za 900zł - nówka , 2 tyś km i obecnie gdy skręce koła żadnego pisku ( vel dzwięku nie słychać i jest elegancko , płyn nie ubywa) :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 409 gości