1.8 RP ustawianie czujnika przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:09
Lokalizacja: Płock

1.8 RP ustawianie czujnika przepustnicy

Post autor: slawo1 » wt lut 09, 2010 12:50

Witam miałem zbyt wysokie obroty po uruchomieniu silnika ok.2200 obr/min. Sprawdzałem przewody podciśnieniowe silniczek krokowy czujniki wyszło że to czujnik przepustnicy. Między bolcem silniczka a przepustnicąnie było przerwy ustawiłem tak jak trzeba potem zmierzyłem napięcia i pierwsze było złe miałem ok0.9 między 1 a 2 pinem ustawiłem 0.25 V potem między 1 a 4 miałem ok 0.27 V przy zamkniętej przepustnicy tak zostawiłem .
Jeżeli chodzi o plomby to było coś plastikowego na śrubkach i zerwałem to. Sprawdziłem samochód na zimnym silniku i jest lepiej już po zapaleniu ma ok. 1600 obr/min potem spada na jakieś 1000 obr/min. Czy wartość między 1 a 4 pinem 0.26 zamiast 0.2 V może mieć znaczenie czy też wystarczy że podkręcę jeszcze śrubkę przy silniczku krokowym?



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » wt lut 09, 2010 12:57

Raczej ma znaczenie, a po tym ustawieniu zresetowałeś kompa? Ten potencjometr musi być ustawiony bardzo dokładnie.


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
slawo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:09
Lokalizacja: Płock

Post autor: slawo1 » wt lut 09, 2010 13:12

Tak zresetowałem czy znaczy to że może mi więcej palićteraz auto?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości