1.8 PB wielopunkt problem z z zasilaniem benzyną
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 PB wielopunkt problem z z zasilaniem benzyną
Auto po zagazowaniu jeszcze za poprzedniego właściciela przestało chodzic na benzynie
gdy trafił w moje ręce postanowiłem to zmienic
wymieniłem obie pompy paliwa na nowe, wszystkie węże, (pompy byly spalkone) filtr paliwa, wykrecilem i wymylem caly bak i obudowe zewnetrznej pompy
nadal nie jezdzil na benzynie
diagnoza padla na wtryski
wtryski tez zostaly wymienione na sprawne a auto nadal nie jezdzi na benzynie
pompa pompuje do cisnienia nawet 5 bar wiec na pewno daje rade
regulator podcisnieniowy trzyma cisnienie na listwie 2,6-1,6 bara
dzisiaj mierzylem ale nie wiem na ile moge ufać temu manometrowi
auto po odlaczeniu silnika krokowego odpala i pracuje tak na 0,5 tysiaca po dodaniu gazu natychmiast gasnie
przy podlaczony nie odpala
jak na gazie trzymam silnik na 4,5 tys i cykne na pb to chodzi na tych 4,5 ale jak odejme lub dodam gazu natychmiast gasnie na innych predkosciach nie chodzi
Zupelnie wyczerpalem swoje pomysly co jest przyczyną i prosze o pomoc
z gory dziekuje za podpowiedzi
pozdrawiam
gdy trafił w moje ręce postanowiłem to zmienic
wymieniłem obie pompy paliwa na nowe, wszystkie węże, (pompy byly spalkone) filtr paliwa, wykrecilem i wymylem caly bak i obudowe zewnetrznej pompy
nadal nie jezdzil na benzynie
diagnoza padla na wtryski
wtryski tez zostaly wymienione na sprawne a auto nadal nie jezdzi na benzynie
pompa pompuje do cisnienia nawet 5 bar wiec na pewno daje rade
regulator podcisnieniowy trzyma cisnienie na listwie 2,6-1,6 bara
dzisiaj mierzylem ale nie wiem na ile moge ufać temu manometrowi
auto po odlaczeniu silnika krokowego odpala i pracuje tak na 0,5 tysiaca po dodaniu gazu natychmiast gasnie
przy podlaczony nie odpala
jak na gazie trzymam silnik na 4,5 tys i cykne na pb to chodzi na tych 4,5 ale jak odejme lub dodam gazu natychmiast gasnie na innych predkosciach nie chodzi
Zupelnie wyczerpalem swoje pomysly co jest przyczyną i prosze o pomoc
z gory dziekuje za podpowiedzi
pozdrawiam
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ja mialem taki problem ze na LPG chodzil na benzynie gasl na wolnych, na srednich przerywal, na wysokich ok
strzelil komputer i zalewal wtrysk
wlozony nowy komputer, wedlug ETKI pasowal
odpalal na benzynie, wszystko ladnie pieknie
maly problem - jak zgasiels na benzynie kiedy byl zimny to juz nie szlo odpalic, trzeba bylo strasznei dlugo krecic (wystraczylo ze popracowal 5min i tego ne bylo)
cala elektryka silnika sprawdzona, wtrysk, krokowy, czujniki, TPS itp itd
Podmianka komputera i pali od strzala na zimnym i na cieplym ani sie nie zajaknie
Jezeli masz mozliwosc to podmien komputer
Ale uwaga, odpinaj gotylko i wylacznie na odlaczonym akumulatorze
strzelil komputer i zalewal wtrysk
wlozony nowy komputer, wedlug ETKI pasowal
odpalal na benzynie, wszystko ladnie pieknie
maly problem - jak zgasiels na benzynie kiedy byl zimny to juz nie szlo odpalic, trzeba bylo strasznei dlugo krecic (wystraczylo ze popracowal 5min i tego ne bylo)
cala elektryka silnika sprawdzona, wtrysk, krokowy, czujniki, TPS itp itd
Podmianka komputera i pali od strzala na zimnym i na cieplym ani sie nie zajaknie
Jezeli masz mozliwosc to podmien komputer
Ale uwaga, odpinaj gotylko i wylacznie na odlaczonym akumulatorze
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mokry, zainteresuj się jeszcze przepływomierzem, opisy sprawdzania są na forum. PB niema TPS więc informacje dla ECU o obciążeniu silnika pochodzą tylko z przepływomierza, może padł.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
na przepustnicy sa czujniki skrajnych polożeń zamknieta i max otwarta
a apropos przeplywomierza to jego odlaczenie nic zupelnie nie zmienia
(sprawdzilem wczoraj) ani na gazie ani w sprzawie benzyny
czy moze to znaczyc ze to on jest uszkodzony?
[ Dodano: 09 Lut 2010 20:42 ]
sprawdziłem przepływomierz napewno uszkodzony wyglada jakby ktos go rozebral i nieumiejetnie poskładał ( czy gazownicy grzebia w przeplywomierzu?) poskładam go jak powinien byc i wtedy pomierze czy jest ok.
mam nadzieje ze to przyczyna
jak mi sie nie uda bede szukał nowego
[ Dodano: 10 Lut 2010 11:56 ]
po naprawie przepływomierza w domowym zaciszu auto pali na benzynie
ale tuz po zalozeniu ladnie wkrecał sie na obroty i krecil do 6,5tys
a jak poszedłem do domu zaniesc klucze itp i wrocilem na przejazd kontrolny
to juz nie wkreca sie tak latwo i kreci tylko do max 5 tys a czasem tylko do 4
to juz wielki krok do przodu ze chociaz odpalil
dziekuje wiec za wasze pomysly
a apropos przeplywomierza to jego odlaczenie nic zupelnie nie zmienia
(sprawdzilem wczoraj) ani na gazie ani w sprzawie benzyny
czy moze to znaczyc ze to on jest uszkodzony?
[ Dodano: 09 Lut 2010 20:42 ]
sprawdziłem przepływomierz napewno uszkodzony wyglada jakby ktos go rozebral i nieumiejetnie poskładał ( czy gazownicy grzebia w przeplywomierzu?) poskładam go jak powinien byc i wtedy pomierze czy jest ok.
mam nadzieje ze to przyczyna
jak mi sie nie uda bede szukał nowego
[ Dodano: 10 Lut 2010 11:56 ]
po naprawie przepływomierza w domowym zaciszu auto pali na benzynie
ale tuz po zalozeniu ladnie wkrecał sie na obroty i krecil do 6,5tys
a jak poszedłem do domu zaniesc klucze itp i wrocilem na przejazd kontrolny
to juz nie wkreca sie tak latwo i kreci tylko do max 5 tys a czasem tylko do 4
to juz wielki krok do przodu ze chociaz odpalil
dziekuje wiec za wasze pomysly
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości