[mk3] problem z doborem alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bacik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 22:46
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: bacik » wt lut 09, 2010 00:35

DaroW pisze:Wszystkie nie pasują, w 1,4 jest osobno napinacz i alternator jest mocowany na stałe, chyba że była wersja bez wspomagania ukł. kierowniczego to alternator jest wahliwie zamocowany i ma pod spodem sprężynę do naciągania paska, w pozostałych też jest z naciągaczem osobno i bez naciągacza w zależności od chwilowych fantazji panów z VW :)

samochód jest bez wspomagania

moze ktoś coś mi poleci nie wiem z aalegro lub wasnych zapasów
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 00:40 przez bacik, łącznie zmieniany 1 raz.


Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787

DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » wt lut 09, 2010 01:19

Podjedź na jakiś autozłom lub elektryka, tak będziesz mieć najlepiej, bo i będzie właściwy typ i z reklamacją łatwiej.
Jeśli nie ma serwa ukł. kierowniczego to powinien wyglądać tak jak ten z allegro do 1,8, a nie ten do 1,4, który jest mocowany na sztywno do podstawki, a pasek jest regulowany osobnym napinaczem.
Jeśli pasek jest tylko na 2 kółkach czyli chodzi na wale i alternatorze to ma być jak ten z 1 linka, a jeśli jest jeszcze 3 kółko to ten z 2 linka.



Awatar użytkownika
bacik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 22:46
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: bacik » wt lut 09, 2010 21:42

alternator jest taki jak na fotach pod spodem nr czesci

Obrazek
Obrazek


nr 0 120 488234


Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 09, 2010 23:31

wszystkie od mk3 pasuja alternatory sa uniwersalne, chyba z wyjątkiem VR. w Benzynie ten sam alternator róznie jest zamocowany zależnie od tego czy jest klima (napinacz), czy niema klimy (spreżyna), nie wiem jak w dieslach jest mocowany ale to też te same altki.
Zgadza się jaki pisze Zico63b, najmniejszy altek w mk3 fabryczny miał 60A i był firmy Valeo.bacik, kolego jak składasz ofertę kupna to jest od tego odpowiedni dział. A nikt ci nie doradzi nic z ofert allegro senswnie bo przeciez nie sprawdzi altka przez net.
Ja proponuję ne sil się na mocny bo ci niepotrzebny , kup np 70A, Boscha nie Valeo bo jest łatwiejszy w naprawach

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 10:34 pm ]
a na tych fotach to chyba jakiś staroć od mk2
mały wybór? http://www.allegro.pl/search.php?string ... aign=opera
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:37 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt lut 09, 2010 23:39

To jakiś Bosch K1, od 1, 2 Caddy1 itd.
I to spasowało do Golfa 3 czy też miało pasować?
Taki ma być, jaki Kolega Paweł Marek poleca.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:44 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości