Dziwne odcięcie zapłonu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pol82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 12, 2010 23:31
Lokalizacja: Żywiec i okolice

Dziwne odcięcie zapłonu.

Post autor: pol82 » pn sty 18, 2010 19:24

Witam dzisiaj stało się coś dla mnie bardzo dziwnego mianowicie jak ruszałem dość dynamicznie to mniej więcej przy 4000 obrotów był kompletny spadek mocy coś jak odcięcie zapłonu, potem w przeciągu kilku godzin powtórzyło się to jeszcze raz.
Czy to może być coś poważnego?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn sty 18, 2010 19:37

Gdybyś jeszcze był tak miły i powiedział o jakim silniku mówimy... pojemność oznaczenie...benzynowy
pol82 pisze:Czy to może być coś poważnego?
??

Najlepiej podpiąć pod vag i zobaczyć czy są jakieś błędy ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

pol82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 12, 2010 23:31
Lokalizacja: Żywiec i okolice

Post autor: pol82 » pn sty 18, 2010 19:40

Tylko że nie zaświeciło mi się nic na desce rozdzielczej. Mimo to mogą by błędy?

[ Dodano: 18 Sty 2010 18:48 ]
Przepraszam skleroza, jest to silnik bęzyna 1,4 FSI



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn sty 18, 2010 21:54

[quote="pol82"]Tylko że nie zaświeciło mi się nic na desce rozdzielczej. Mimo to mogą by błędy?
Tak mogą być błędy , benzyna powinna odciąć powyżej 6000 tys . Tak jak koledzy radzą trzeba podpiąć VAGa



pol82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 12, 2010 23:31
Lokalizacja: Żywiec i okolice

Post autor: pol82 » pn lut 01, 2010 21:22

Taaa dzisiaj koleś podpiął mi piątkę pod kompa i jedyny błąd jaki wyskoczył to sondo lambda. Sprawdził po KTS'em jakiś jej wykres i jest nieprawidłowy. Dodam że jak przeliczyłem ostatnie spalanie mojego golfa to wyszło mi około 11.24 :grin:
Jutro podpinamy KTS'a, jaką sonde mi polecacie bo koleś powiedział że może być taka za 100,- ale szybko padnie ale może być taka za 370,- do 400,- i będzie git.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn lut 01, 2010 23:21

Nie pamiętam dokładnie ,ale do tego silnika nie ma sond za 100zł ,tylko coś ok.400,bo nie ma zamienników ,sonada pięcioprzewodowa,wtyczka sześc pinów.Taka?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 01, 2010 23:36

pol82 pisze:może być taka za 100,-
ja kilka miesięcy temu wymieniałem u siebie dwie sony (w MK4 1.4) to za same sondy trochę ponad 1000zł wyszło...nie wiem co tam za "stówkę" chcesz wstawić.



pol82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 12, 2010 23:31
Lokalizacja: Żywiec i okolice

Post autor: pol82 » wt lut 02, 2010 08:01

Znaczy się słyszałem tylko że podobno jest jakieś takie badziewie ale i tak bede na orginał polował.
Ciekaw jestem czy ta sonda może mieć coś wspólnego z tym odcinaniem zapłonu jaki jest w temacie?
Dzisdiaj wieczorem jade na kompa pod waga.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt lut 02, 2010 10:27

pol82 pisze:Ciekaw jestem czy ta sonda może mieć coś wspólnego z tym odcinaniem zapłonu jaki jest w temacie?
Nie ma.



pol82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 12, 2010 23:31
Lokalizacja: Żywiec i okolice

Post autor: pol82 » pn lut 08, 2010 22:34

No to poza tym błędem sondy nie miałem żadnych innych błędów.
Ciekawe

[ Dodano: 18 Lut 2010 19:26 ]
Wracając do tematu w sobotę byłem na kompie i nie mam na sterowniku silnika jakichkolwiek błędów, a to odcięcie przytrafiło mi się jeszcze 2 razy. Macie może jakieś pomysły?
A tak z innej beczki spaliła mi się żarówka i na to konto zaświeciła mi się kontrolka na desce, po wymianie żarówki nie zgasła czy miała samodzielnie zgasnąć czy trzeba ją wygasić przez kompa?

[ Dodano: 20 Maj 2010 12:50 ]

[ Dodano: 20 Maj 2010 12:51 ]
Postanowiłem wznowić temat.
Mianowicie odcięcie ne zniknęło naweto po wymianie filtra paliwa. Ostatnio spalanie podskoczyło mi do około 12-13 l/100km. Wczoraj byłem podłączyć auto do komputera i znaleziony został tylko 1 błąd mianowicie czujnik wysokiego ciśnienia paliw: nie znany odczyt.
Czyli wg. mnie wszystkie problemy z golfem sprowadzają się do układu paliwowego.
Co robić jak diagnozować?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości