[vento]"krzyżak" w kolumnie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

[vento]"krzyżak" w kolumnie kierownicy

Post autor: MAPET » śr mar 08, 2006 13:48

ktos jzu wymienial? mam tam luz jak jade po dziurach to czuc.. dzownilem do sklepu z czesciami VW i koszt ponad 400zl!!!! kurde za duzo ;( kupowal ktos z Was moze to ? moze da sie taniej? ew da sie sprawdzic czy uzywka jest w dobrym stanie i po ile chodza uzywki?

jak byl temat poprosze o link i blok bo ja niestety nei znalazlem:(

[ Dodano: Sro Mar 08, 2006 5:11 pm ]
ok bylem uzywka jest po 40-50 zeta tylko koles mnei zapytal jaki frez... i teraz czy byly 2 rodzaje frezu w gornym krzyzaku?
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr mar 08, 2006 18:38

wiec sprawa wyglada tak. mowiłes że sciagana była kiera w celu wymiany stacyjki. wiec ja miałem to samo i dziwiłem sie co jest grane. znajomy dorzadził mi by mocno dokrecic kierownice. Musisz ja sciagnac i zobaczyc jak ustawiona jest na kolumnie kierownicy obudowa stacyjki, poluźnij ja i ustaw tak jak była fabrycznie ustawiona, bedzie widac lekko zdarta farbe itp. potem zaloz kierownice, 1 osoba trzyma a 2 mocno dokreca, wtedy wieloklin docisnie mocno spręzyne, ktora tłumi drgania kierownicy. Przy sciaganiu mechanicy czesto o tym zapominaja i skrecaja to za lekko. U mnie pomogło, a tez juz myslałem ze to ten krzyzak :bigok:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr mar 08, 2006 21:32

ok dzieki zrobie tak jak mowisz bo tez mialem wymieniana kostke!!! dziex!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 08, 2006 21:47

Ja ten krzyżak w jetce starej zmieniałem bo jednak był wybity, a długo myślałem że to maglownica. Nie wiem czy w trójce jet tak samo to zrobione, ale w dwójce to groszowa sprawa na szrocie. Chyba 30 zł dałem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » sob mar 18, 2006 21:22

ooo.. to samo mam... całe zawieszenie sprawdzałem i jest ok. To chyba mi też tylko ten krzyżak zostaje.. Luzy, są na dziurach i koleinach w zimie szczególnie czuć.. będę dłubał.. =D>


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości