Falowanie obrotów przy włączonej elektryce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inozbik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
Lokalizacja: WLKP

Falowanie obrotów przy włączonej elektryce

Post autor: inozbik » pn lut 08, 2010 20:28

Mam problem z falującymi obrotami jednak dzieje się to przy większym poborze energii elektrycznej tzn najbardziej falują przy włączonym ogrzewaniu szyby tylnej ale także gdy skręcę mocno kierownice czyli działa wspomaganie dość intensywnie, zwiększę dmuchawę ogrzewania.
Może być to spowodowane zatkaniem przez mechanika małego ujścia z wężyka (na foto)?
Obrazek

Fajnie gdyby ktoś z silnikiem AKQ zobaczył jak jest u niego i się tym podzielił.

Dodam że mam nowy akumulator, poprzedni padł dwa razy mimo ponad 10h ładowania po pierwszym razie.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pn lut 08, 2010 20:34

musisz podpiąć sie pod vaga w celu odpytania błędów i adaptacji przepustnicy co powinno sie robić po każdym odpięcu klem aku(przepustnica musi byc wyczyszczona) i objawy powinny zniknąć jeżeli nie ma poważniejszych błędów


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 08, 2010 20:35

obroty falują tylko w momencie włączenia grzania szyby czy przez cały czas kiedy to grzanie jest włączone?



Awatar użytkownika
inozbik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
Lokalizacja: WLKP

Post autor: inozbik » pn lut 08, 2010 20:37

obroty falują tylko w momencie włączenia grzania szyby czy przez cały czas kiedy to grzanie jest włączone?
Tak, dokładnie. Wyłączam i jest spokój.

jeson, przepustnica jak lustro.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 08, 2010 20:40

ja bym sprawdził ładowanie...stan paska klinowego i jego naciągnięcie.



Awatar użytkownika
inozbik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
Lokalizacja: WLKP

Post autor: inozbik » pn lut 08, 2010 20:43

właśnie myślałem, że może coś być z ładowaniem.. a może alternator? Pasek był coś źle ustawiony ponoć i mechanik który czyścił przepustnice ustawiał rozrząd. Czy jak tak lekko cyka to jest ok? A co z tym zatkanym wężykiem? Jak był otwarty to obroty było dośc wysokie ale stabilne.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lut 08, 2010 20:48

inozbik pisze:właśnie myślałem, że może coś być z ładowaniem.. a może alternator?
głównie alternator jest odpowiedzialny za ładowanie...jak pasek ok, szczotki ok, połączenia przewodów ok (styki nie zaśniedziałe)...to trzeba altek obczaić
inozbik pisze:Jak był otwarty to obroty było dośc wysokie ale stabilne.
wyższe obroty = lepsze ładowanie



Awatar użytkownika
inozbik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: pn gru 07, 2009 20:22
Lokalizacja: WLKP

Post autor: inozbik » pn lut 08, 2010 20:53

Będzie trza jechać do mechaniora bo się na tym kompletnie nie znam :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości