wymiana pompki na elektryczna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana pompki na elektryczna
padła mi niedawno pompka paliwa mechaniczna (leje się z niej mocno), używanej nigdzie nie mogę dostać a nowa kosztuje ok 65 zeta i sie tak zastanawiam czy zamiast tej mechanicznej przykrecanej do bloku silnika mogę założyć elektryczna pompkę zakładana na węza z jakiegoś silnika z wielowtryskiem o cisnieniu roboczym 3 bary? kosztuja one ok 50 zeta a jakbym ja podlaczyl pod przekaznik od elektrozaworu na przewodzie paliwowym to wtedy pompka by pracowala tylko przy jezdzie na benzynie a jak bym jezdzil na LPG to by niepotrzebnie nie pracowala...
macpat1, to czemu jak teraz mam tylko ta mechaniczna to jakims "cudem" daje rade zaciagnac paliwo z baku?
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 19:33 przez sasquatch, łącznie zmieniany 1 raz.
te 2.5 - 3 bary są dla pompy zewnętrznej, wewnętrzna wytwarza mniejsze ciśnienie, dla gaźnika wystarczy
Są też pompy elektryczne typowe do gaźników np, http://allegro.pl/item886252438_pompa_p ... aznik.html
Są też pompy elektryczne typowe do gaźników np, http://allegro.pl/item886252438_pompa_p ... aznik.html
ale po co kombinowac mocowanie podłączenie itd jak można zastosować oryginalna pompe z golfa2 razem z czujnikiem poziomu paliwa
http://allegro.pl/item914898645_pompka_ ... nzyna.html
http://allegro.pl/item914898645_pompka_ ... nzyna.html
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Coś mi się wydaje, że tańszej alternatywy niż te 65 PLN nie znajdziesz. Jak kupowałem sobie pompę elektryczną w bak to najtańszą znalazłem za 50 PLN.
Elektryczna ma wirnik który musi być zanurzony w paliwie aby móc go podawać, nie jest w stanie wytworzyć podciśnienia.
3 bary to według mojego toku rozumowania zbyt dużo dla gaźnika.
Wiąże się to z inną zasadą działania tych pomp. Mechaniczna ma membranę, która w trakcie pracy wytwarza podciśnienie w wężu ssącym, później w trakcie przemieszczania membrany zamyka się zaworek umieszczony w pompce uniemożliwiając zassanemu paliwu powrót do baku i to paliwo jest tłoczone przez membranę do gaźnika.macpat1, to czemu jak teraz mam tylko ta mechaniczna to jakims "cudem" daje rade zaciagnac paliwo z baku?
Elektryczna ma wirnik który musi być zanurzony w paliwie aby móc go podawać, nie jest w stanie wytworzyć podciśnienia.
3 bary to według mojego toku rozumowania zbyt dużo dla gaźnika.
kolego masz do wyboru .. zalozenie ori pompy albo tak jak wczesniej pisalem ... zrobisz jak chcesz . wedlug mnie nic wiecej nie mozna tu napisac chyba ze lubisz sobie robic pod gorke to mozemy ci jakies niestworzone rzeczy popisac a pomysl z ta zewnetrzna pompka jest nie trafiony bo i tak bys musial wlozyc przed nia ta w bak . wiec po co pisac ze to za duzo jak na gaznikowca
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 21:55 przez macpat1, łącznie zmieniany 2 razy.
macpat1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 140 gości