podłaczenie obrotka mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
podłaczenie obrotka mk2
panowie i panie prosba o pomoc w zamontowaniu obrotka sa 3 kabelki masa , plus i do aparatu i pytanie gdzie podłaczyc plus aby właczał sie po obruceniu stacyjki moze gdzies w bezpiecznikach podłaczyc ale gdzie ?
Ale to jest fabryczny obrotek czy dokupowales jakis inny? Jesli fabryczny to powinien dzialac od razu jak sie wepniesz w kostki. Jak tak wlasnie zrobilem i dziala tylko musialem przełozyc predkosciomierz bo mam index 935 a w tym co kupilem byl 950.
[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
Mam pytanie do Endrju.
Mam Golfa II 1.3 MH z zegarami bez obrotomierza i prędkościomierzem o indeksie 935.
Ponieważ zegary z obrotomierzem mające ten indeks są praktycznie nie do dostania mam zamiar kupić zegary o innym indeksie i przełożyć prędkościomierz ze swoich zegarów.
Mam pytanie czy jest dużo trudności z taką przekładką?
Jak się rozmontowywuje liczniki?
Opisz proszę jak Ty to zrobiłeś.
Zgóry wielkie dzięki.
Mam Golfa II 1.3 MH z zegarami bez obrotomierza i prędkościomierzem o indeksie 935.
Ponieważ zegary z obrotomierzem mające ten indeks są praktycznie nie do dostania mam zamiar kupić zegary o innym indeksie i przełożyć prędkościomierz ze swoich zegarów.
Mam pytanie czy jest dużo trudności z taką przekładką?
Jak się rozmontowywuje liczniki?
Opisz proszę jak Ty to zrobiłeś.
Zgóry wielkie dzięki.
7Sylwek, kilka minut temu rozbierałem i składałem zegary.Problemu w zasadzie nie ma.Z tyłu jest kilka wkrętów na śr. krzyżakowy i jeden na płaski ( tranzystor jest przykręcony).Musisz też odkręcić nakrętki tzrymające wskaźnik paliwa i temperatury -5 nakrętek.Delikatnie ściągasz folię, wcześniej wypnij kostki, lub kostkęm nie wiem czy masz jedną wtyczkę czy dwie.To już chyba wszystko.Popatrz na folię czy w miejscu gdzie powinien być obrotomierz masz małą wtyczkę na 4 piny (wykorzystane są trzy) jeśli masz to prościej kupić sam obrotomierz.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:40 ]
A! jeszcze żarówki.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:40 ]
A! jeszcze żarówki.
7Sylwek, no juz dostales ode mnie dokladna instrukcje na PW. Daj znac jak cos zmajstrujesz
[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 294 gości