Podłączenie sterownika centralnego + alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stryj16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 22:04
Lokalizacja: Okolice Bielska, Kęt=PisarzoVWice
Kontakt:

Podłączenie sterownika centralnego + alarmu

Post autor: stryj16 » ndz lut 07, 2010 21:26

Koledzy pomóżcie planuje kupić sterownik centralnego z alarmem podaje link do schematu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 20c2d.html
i chciałem się zapytać który kabelek przy stacyjce to plus, który to plus przy kierunkach, do czego mam podłączyć kabelek przy pompie centralnego, do jakiego przełącznika drzwi mam podłączyć pomarańczowo-czarny kabelek


W Moich Żyłach płynie benzyna, Zamiast Serca świszczy turbina...
1.Był i nadal jest. Mój Variot: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3692912#3692912
2. Opel Vectra B 2.0 16v [sprzedana]
3. Audi A4 Avant AFN+r+chip 136KM/327NM
4. Suzuki Bandit 600[sprzedane]
5. Passat B5 AFN plany na 160KM

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 07, 2010 21:30

przy stacyjce stały plus to czerwony , plus po kluczyku to czarny , kierunki to czarno - zielony i czarno - biały



Awatar użytkownika
stryj16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 22:04
Lokalizacja: Okolice Bielska, Kęt=PisarzoVWice
Kontakt:

Post autor: stryj16 » ndz lut 07, 2010 21:40

Po kluczyku czyli??


W Moich Żyłach płynie benzyna, Zamiast Serca świszczy turbina...
1.Był i nadal jest. Mój Variot: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3692912#3692912
2. Opel Vectra B 2.0 16v [sprzedana]
3. Audi A4 Avant AFN+r+chip 136KM/327NM
4. Suzuki Bandit 600[sprzedane]
5. Passat B5 AFN plany na 160KM

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lut 07, 2010 21:43

jak włączysz kluczyk na zapłon ( świecą kontrolki w zegarze ) to masz plus po tak zwanym kluczyku

[ Dodano: 07 Lut 2010 20:46 ]
ale schemat sterowania centralnym masz coś zamotany , najpierw trzeba sprawdzić jak tam działają przekaźniki , na sucho , czy razem czy osobno , z którego styku ma wyjście plus



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 21:48

schemat ok, tylko kolego stryj16, dałeś podschemat do sterowania zamkiem pneumatycznym, nie sugeruj się że w mk3 taki jest masz użyć podschematu sterowanie plusem.
Reszte poda ci wyszukiwarka u dołu strony opis podłączania był dziesiątki razy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości