Co zrobić??? Problem z krućcem wodnym. Gdzie dostać??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co zrobić??? Problem z krućcem wodnym. Gdzie dostać??
Po krótce to mechanik ukręciła się śruba od krućca mechanik przegwintowal na 7 i tamtedy puszczało kompresje inny mechanik skręcił to na kleju do aluminium ale puściło z powrotem. Mam pytanie co zrobić w takiej sytuacji głowica do wymiany??
Silnik 1.8
Silnik 1.8
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 15:48 przez Calas, łącznie zmieniany 2 razy.
... re=related
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
można rozwiercić na 8mm i usunąc z krócca metalową tulejkę. Wtedy jedną śrubę będziesz miał oryginalną 6mm a drugą 8mm. Jeśli zastosujesz tę metodę to uważaj przy dokręcaniu żeby nie zmiażdzyć króćca bo nie bedzie w nim już tej tulejki i moze pęknąc.
Sam kiedyś uwaliłem tę śrubę u znajomego i naprawili mu to tak jak wyżej napisałem.
Możesz też pojechać do spawania alu. niech zaspawają ten owtór, wywiercą nowy i nagwintują. Na pewno nie trzeba z tego powodu zmienić głowicy.
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 17:51 ]
Sam kiedyś uwaliłem tę śrubę u znajomego i naprawili mu to tak jak wyżej napisałem.
Możesz też pojechać do spawania alu. niech zaspawają ten owtór, wywiercą nowy i nagwintują. Na pewno nie trzeba z tego powodu zmienić głowicy.
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 17:51 ]
nie wyobrażam sobie stosowania tej moetody przy otworze wywierconym poziomo z boku głowicy.TOYTOY pisze:
Jezeli z boku glowicy to sprawa prosta zalatw sobie kruciec aluminiowy bo takie sa Ustaw go tak jak powinien byc przykrecony zrub otwor w tym kruccu na wylot ale w tym miejscu gdzie bedzie pasowac do glowicy w glowicy musisz zrobic nowy otwor ale nie na wylot wiertlem M4 i nagwintowac gwint gwintownikiem M6 i przykrec z czuciem Powinno zagrac bo sam tak kiedys koledze zrobilem i jezdzi do dzis Mysle ze wiesz o co chodzi
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 19:32 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.
Właśnie jedna śruba została przegwintowana na 7 i to uszkodziło głowice
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 20:42 ]
Mysle ze zrozumialem a z dziura po starej śrubie co zrobić? Żeby utrzymać to powietrze w cylindrach
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 20:42 ]
jeryk10 pisze:Jezeli z boku glowicy to sprawa prosta zalatw sobie kruciec aluminiowy bo takie sa Ustaw go tak jak powinien byc przykrecony zrub otwor w tym kruccu na wylot ale w tym miejscu gdzie bedzie pasowac do glowicy w glowicy musisz zrobic nowy otwor ale nie na wylot wiertlem M4 i nagwintowac gwint gwintownikiem M6 i przykrec z czuciem Powinno zagrac bo sam tak kiedys koledze zrobilem i jezdzi do dzis Mysle ze wiesz o co chodzi
Mysle ze zrozumialem a z dziura po starej śrubie co zrobić? Żeby utrzymać to powietrze w cylindrach
Nie powinno dmuchac dla tego ze jak by faktycznie mialo dmuchac to bys musial miec dziure na wylot az do tloka i by plyn dostawal sie na cylinder
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 22:36 przez jeryk10, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości