niebieskie dymienie mkII :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 16:51

radziu790, najpierw diagnoza potem leczenie. Jedź do mechanika poproś o zmierzenie ciśnienia spręzania łącznie z próba olejową, jeśli ta próba wypadnie ok to jest duża szansa że trzeba zmienić wyłącznie uszczelniacze na trzonkach zaworów, co ma o tyle sens że można to zrobić tanio bez zdejmowania głowicy. Może nie pomóc niestety jeśli zawory mają wielki luz na prowadnicach, ale ryzyk fizyk, mała strata zwłaszcza jeśli zrobisz to sam wg. licznych porad na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

radziu790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 06, 2009 21:23
Lokalizacja: nowy tomyśl
Kontakt:

Post autor: radziu790 » ndz lut 07, 2010 16:56

ok i tak zrobie o wynikach napewno poinformuje dziekuje za pomoc pozdrawiam

[ Dodano: 15 Lut 2010 19:58 ]
zmierzyłem cisnienie i pokazało mi: 11,12.11.13 . dałem mu nowe kabelki i swiece NGK R v-line 1. przestal kopcić na niebiesko teraz jak jest zimny dymi na biało p rozgrzaniu przestaje


radek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości