dziwne zachowanie podczas odpalania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

dziwne zachowanie podczas odpalania

Post autor: wrobel01 » ndz lut 07, 2010 08:21

Witka :okej:
Moze ktos z Was mi bedzie mogl cos podpowiedziec co boli mojego golfera.
Otoz ostatnio poniosla mnie troche wyobraznia i wyladowalem w zaspie,nic sie nie stalo z samochodem tylko dostal spora porcje sniegu pod maske :P Lecz od tamtego momentu zaczal sie troche dziwnie zachowywac : Przy odpalaniu po dluzszym postoju (10-14 h ) odpala od strzala lecz po chwili maleja obroty ,z rury slychac delikatne "prychanie" zawsze wtedy dodaje gazu -sytuacja powtarza sie z 2 -3 razy i wszystko wraca do normy.Dzis rano po pracy odpalilem samochod,chwile poczekalem ale chodzil ladnie wiec wyszedlem i zabralem sie za skrobanie szyb.Po pewnej chwili uslyszalem spadajaca moc i prychanie z rury i auto zgaslo.Odpalilem go ponownie ,przygazowalem kilka razy i bylo pozornie ok -pozornie bo po chwili zgasl. Wiem,ze mam slaby alternator (czasem mrugnie mi dioda) i akumulator tez trzeba bylo by wymienic - lecz watpie,ze to przez brak pradu skoro odpala. Jest to silnik 1,6 benzyna bez gazu, na gazniku 2EE ktory jakies 3 m-c temu przeszedl wymiane podstawy i regeneracje.



Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Post autor: tomatol » ndz lut 07, 2010 11:52

Zwal kopułkę wyczyść ją bo pewnie jest mokra w środku oraz oczyść styki.



Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz lut 07, 2010 12:29

miałem tak jak mówisz gdy odpioł mi sie zatrzask od kopułki i nie dociskał jej (zatrzask dolny)


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

Post autor: wrobel01 » ndz lut 07, 2010 17:33

Dzieki Wam za rady,zaraz ide do garazu walczyc :)



Awatar użytkownika
feelo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 12:35
Lokalizacja: Stg / Gd Przymorze

Post autor: feelo » pn lut 08, 2010 12:18

u mnie tak sytuacja wlasnie wyglądała jak sie kończyły szczotki w alternatorze , na dodatek alternator sie kończył :crazy:

proponuje to sprawdzic, bo jak to ogarnąłem to problem zniknął . :bigok:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14305][img]http://www.motostat.pl/user_images/14305/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

Post autor: wrobel01 » pn lut 08, 2010 20:10

feelo, cos czuje ze to bedzie to ;) bo kopulka suchutka i doscisnieta odpowiednio



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości