Przeskoczył pasek\nierówna praca silnika na wolnych obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przeskoczył pasek\nierówna praca silnika na wolnych obrotach
Witam. Auto to golf 4 1.4 16v 98 r. Dziś samochód zgasł w czasie jazdy i nie da się go uruchomić. Rozrusznik kręci lekko słychać jakby zawory stukały o tłoki. Pasek nie zerwał się ale podejrzewam, że przeskoczył nie wiem o ile ząbków. Czy ktoś może wie jak wielkie spustoszenie zrobił? Czy szukać całej głowicy czy wystarczy wymiana zaworów i prowadnic? Może ktoś spotkał się już tym problemem? Proszę o poradę.
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 12:25 przez matek6, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jeśli tłoki naprawiły zawory to głowice oddaj do remontu i będzie ok
sprawdzałeś błędy w autku ?
sprawdzałeś błędy w autku ?
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 23:07 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Ok Dziękuje za odpowiedź. Chcę zabrać się za rozbieranie wszystkiego lecz nie znalazłem żadnej książki która by opisywała demontaż głowicy i wymianę paska z rolkami. Znalazłem tylko książkę Dieter Korp "Volkswagen golf IV i bora" lecz nie ma tam informacji o tych czynnościach. Może ktoś ma jakieś inne książki bądź jakieś skany na komputerze będę wdzięczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości