LICZNIK MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

LICZNIK MK3

Post autor: michaltczew » sob sty 08, 2005 15:46

MAM PYTANIE. MAM MOZLIWOSC KUPNA CALYCH ZEGAROW OD MK3 DIESEL Z OBROTOMIERZEM Z DWOMA WYSWIETLACZAMI NAZYWAJA SIE CHYBA MFA TAK MYSLE :-). JA OBECNIE W MOIM MK3 TEZ DIESEL MAM ZEGARY Z DUZYM ZEGARKIEM I JEDNYM WYSWIETLACZEM MFA. I TU PYTANIE CZY JESLI ZMIENIE NA TE Z OBROTKIEM BEDA DZIALALY POPRAWNIE I CZY BEDA DZIALAY WSZYSTKIE FUNKCJE TZN SPALANIE PALIWA OBROTOMIERZ ITD. CZY JEDNAK BEDE MUSIAL COS ZMIENIAC WE WTYCZKACH CO SIE PODLACZA DO ZEGAROW?
POZDRO



hektopaskal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hektopaskal » sob sty 08, 2005 16:17

hmm nie jestem pewien czy obrotomierz wogole jest(dziala) w zwyklych Dieslach...



Awatar użytkownika
Obzik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr gru 15, 2004 16:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Obzik » sob sty 08, 2005 19:43

Witam
Jeśli chcesz sprawdzić czy będzie ci działał sam obroromierz to mam propozycje na zgaszonym silniku wciśnij i przytrzymaj ten przycisk który służy do kasowania kilometrów tzwTRIP następnie włącz zapłon wyłącz i jeszcze raz włącz następnie na tym małym wyswietlaczu wyskoczy ci 1 a ty tym małym przyciskiem naciskaj tyle razy by wyskoczyło 7 czyli siedem razy i zapal motor i wtedy powinno pokazywać obroty.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Obzik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr gru 15, 2004 16:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Obzik » sob sty 08, 2005 19:43

Witam
Jeśli chcesz sprawdzić czy będzie ci działał sam obroromierz to mam propozycje na zgaszonym silniku wciśnij i przytrzymaj ten przycisk który służy do kasowania kilometrów tzwTRIP następnie włącz zapłon wyłącz i jeszcze raz włącz następnie na tym małym wyswietlaczu wyskoczy ci 1 a ty tym małym przyciskiem naciskaj tyle razy by wyskoczyło 7 czyli siedem razy i zapal motor i wtedy powinno pokazywać obroty.
Pozdrawiam



michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » ndz sty 09, 2005 00:03

TAK TO DZIALA O TYCH TAJNYCH WEJSCIACH DO MFA WIEM I OBROTEK CYFROWY DZIALA BO SPRAWDZALEM TYLKO CZY WYSTARCZY PODMIENIC CALE ZEGARY I WSZYSTKO BEDZIE GIT???



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » ndz sty 09, 2005 00:10

wystarczy ze podepniesz kostke i bedzie OK. Obrotek bedzie działał, natomiast co do kwestii MFA jak mi wiadomo w dislach te funkcje nie występowały



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz sty 09, 2005 00:26

obrotomierz będzie działał, ale niektórych wskazań kompa mfa niebędziesz miał, bo brakuje ci czujników.



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 09, 2005 01:28

pytanie mam zegary z zegarkiem analog. pred.wyskalowany do 220 kmh moge kupic zegary z obrotkiem i mfa ale 240 kmh czy jak zaloze np. biale zegary (bo jakie) z nadrukiem 220 kmh czy nie bedzie klamal :otepienie: czy one sa inne :otepienie: :pub:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » ndz sty 09, 2005 08:54

nawet jak założysz zegary do 240 to nie bedzie on przekłamywał bo w mk3 sygnał jest podawany z impulsatora



Awatar użytkownika
zeld
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:00

Post autor: zeld » ndz sty 09, 2005 18:47

aaa czili nie zakladac na 240 tarczy 220 bo wtedy bedzie klamal bandyta :chytry: :pub:


1.8 i 90 KM musieli przegrac wojne :)

Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » pn sty 10, 2005 10:05

niop dokładnie :grin: słyszałem ze jest tylko problem ze wskazaniami licznika od modelu VR6



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » pn sty 10, 2005 10:05

niop dokładnie :grin: słyszałem ze jest tylko problem ze wskazaniami licznika od modelu VR6



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » pn sty 10, 2005 14:38

A ja mam takie pytanie odnosnie zegarow w mk3 tez w dieselu.Zegary sa na 1 wtyke.Czy po ich rozlaczeniu moze sie zdazyc taki prztpadek ze predkosciomierz bedzie pokazywal za duzo????Czy trzeba jakims trikiem go ustawic :satan: ???



baton

Post autor: baton » pn sty 10, 2005 16:22

nio ja u siebie rozłączałem zegary i nic sie nie działo po podłąćżeniu same sie ustawiają tzn słychać ja sie tam coś w środku kręci przez chwilke tak jakby sie coś przewijało
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 441 gości