problem z praca silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kisiel119
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
problem z praca silnika
Witam!
mam dwa problemy. Pierwszy z nich to nie równo pracujący silnik na wolnych obrotach ktory czasami potrafi zgasnąć, chciabym sie dowiedziec jak go wyregulować bo ostatnio tata cos probował zrobic przy dawce powietrza i teraz nierowno chodzi. drugi problem to ciezko działający pedał sprzęgła. prawdopodonie wyrobiło sie jesli moge to tak nazwac, łożysko łapy która trzyma linke przy skrzyni. a pytania moje są następujące:
1. ile obrótów na tej dyszy musze zrobić aby było ok?
2. jak sie nazywa czesc ktora musze wymienic w skrzyni by ten pedał przestał skrzypiec i cieżko chodzić.
powiem ze auto to golf mk2 1.3 KAT rok 91, skrzynia 4biegowa, na wtrysku
mam dwa problemy. Pierwszy z nich to nie równo pracujący silnik na wolnych obrotach ktory czasami potrafi zgasnąć, chciabym sie dowiedziec jak go wyregulować bo ostatnio tata cos probował zrobic przy dawce powietrza i teraz nierowno chodzi. drugi problem to ciezko działający pedał sprzęgła. prawdopodonie wyrobiło sie jesli moge to tak nazwac, łożysko łapy która trzyma linke przy skrzyni. a pytania moje są następujące:
1. ile obrótów na tej dyszy musze zrobić aby było ok?
2. jak sie nazywa czesc ktora musze wymienic w skrzyni by ten pedał przestał skrzypiec i cieżko chodzić.
powiem ze auto to golf mk2 1.3 KAT rok 91, skrzynia 4biegowa, na wtrysku
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:38
- Lokalizacja: Kozienice
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
kisiel119, którą śrubką kręcił przy przepływomierzu czy nad wtryskami? masz w nim LPG?
a co do skrzypienia to na 99% linka się kończy... ja tez miałem takie objawy jak ty po wymianie przeszło całkowicie więc na początek wyciągnij ją przeczyść ropą tj czyścisz a potem lejesz olej i dajesz ją wisząco aby olej sciekł po całej (objawy to cieżko chodzący pedał i strasznie skrzypiało/trzeszczało) oczywiście możesz mieć też blache pękniętą jak kolega wyżej napisał a to jest częste w 1.3... a pęka przez cięzko chodzące sprzęgło
a co do regulacji można samemu wyregulować ale ale troche wiedzy o tym musisz mieć i cierpliwośc
[ Dodano: 06 Lut 2010 02:36 ]
skoro masz 1,3 na wtrysku to pewnie NZ więc napisz sobie w profilu to bo może być pomocne kiedyś
a co do skrzypienia to na 99% linka się kończy... ja tez miałem takie objawy jak ty po wymianie przeszło całkowicie więc na początek wyciągnij ją przeczyść ropą tj czyścisz a potem lejesz olej i dajesz ją wisząco aby olej sciekł po całej (objawy to cieżko chodzący pedał i strasznie skrzypiało/trzeszczało) oczywiście możesz mieć też blache pękniętą jak kolega wyżej napisał a to jest częste w 1.3... a pęka przez cięzko chodzące sprzęgło
a co do regulacji można samemu wyregulować ale ale troche wiedzy o tym musisz mieć i cierpliwośc
[ Dodano: 06 Lut 2010 02:36 ]
skoro masz 1,3 na wtrysku to pewnie NZ więc napisz sobie w profilu to bo może być pomocne kiedyś
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 03:35 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.
passat b5 115KM AZM 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości