1.6 jak zsynchronizować tłoki z zaworami,zakładanie paska.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

naturalny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 05, 2010 23:49
Lokalizacja: rzeszów

1.6 jak zsynchronizować tłoki z zaworami,zakładanie paska.

Post autor: naturalny » sob lut 06, 2010 00:02

witam serdecznie

proszę o pomoc w postaci informacji na temat silnika 1.6 AEE.
znalazłem się w sytuacji kiedy muszę założyć pasek rozrządu,
badziew sytuacji polega na tym, że muszę to zrobić od zera, czyli zgrać zawory z tłokami.
jak to zrobić ?
czy istnieją jakieś "patenty"?
czy silnik AEE jest silnikiem kolizyjnym?

dziękuję



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » sob lut 06, 2010 00:13

Myślę że to się przyda, choć nie wiem czy w cordobie jest tak samo.
Obrazek



kamilbora1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: kamilbora1991 » sob lut 06, 2010 00:18

na tym rysunku przedstawione są fabryczne znaki określające górne martwe punkty tłoków ale jak określic w którym cylindrze będzie spręrzanie <czy w tej cordobie masz rozdzielaczowy układ zapłonowy >trzeba tez znać kolejnośc zapłonu :green_fuck:



naturalny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 05, 2010 23:49
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: naturalny » sob lut 06, 2010 00:22

cholera prawie północ zimno a ja w garażu walcze z rozrządem.
1-2-4-3 w/g wskazówek zegara,czy o tą kolejność chodzi ?

[ Dodano: 05 Lut 2010 23:27 ]
bardzo pomocny schemat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cholerne dzięki.
górne koło to dokładnie to,a na dole mam mały dylemat ponieważ jest ścięty jeden ząbek jak na schenacie, natomiast nie mam pewności do czego go odnieść, ponieważ mam takie dwa "podejrzane" punkty jeden dokładnie w pionie a drugi dwa zęby w prawo.
który właściwy?

[ Dodano: 05 Lut 2010 23:30 ]
ok, już kumam to ten w pionie.

[ Dodano: 06 Lut 2010 09:43 ]
mam pytanie, bardziej z ciekawości niż z potrzeby, ponieważ silnik hula, tzn. jeszcze przepustnica jest do dogrania bo faluje i takie tam.

pytanie dotyczy schematu który wysłał mi piteR-ek, a mianowicie chodzi o ustawienie koła zębatego wału korbowego, ponieważ jest tam opcja na 2V i 4V, co jest widoczne na powiększeniu nr 13

co to jest 2V i 4V ???

czyżby chodziło o wersje dwu i czterozaworowe, a wykorzystywany jest ten sam blok silnika ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości