duzy/maly obieg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dani3lo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 737
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
- Lokalizacja: Radomsko [ERA]
- Kontakt:
duzy/maly obieg
Potrzebuje takiego schematu co bedzie ilustrował dokladnie mały obieg (ktore to weze) i duzy obieg. Chodzi mi o golfa 1.8 ABS. Macie cos takiego moze?
Układ chłodzenia silnika
Obieg czynnika chłodzącego
* 1 - pompa czynnika chłodzącego
* 2 - chłodnica
* 4 - termostat
* 6 - czujnik temperatury
* 12 - kurek regulacji ogrzewania
* 13 - wymiennik ciepła
* A - do chłodnicy
* B o Od chłodnicy
* C - przewód obejściowy do pompy czynnika chłodzącego
* D - od głowicy cylindrów
* E - przewód odpowietrzający
Może być
Obieg czynnika chłodzącego
* 1 - pompa czynnika chłodzącego
* 2 - chłodnica
* 4 - termostat
* 6 - czujnik temperatury
* 12 - kurek regulacji ogrzewania
* 13 - wymiennik ciepła
* A - do chłodnicy
* B o Od chłodnicy
* C - przewód obejściowy do pompy czynnika chłodzącego
* D - od głowicy cylindrów
* E - przewód odpowietrzający
Może być
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 21:40 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
mały obieg to masz prawie wszystkie węże oprócz jednego znajdujacego sie na samym dole od pompy wody do chłodnicy. jak jest termostat zamkniety czyli płyn jest na małym obiegu to ten waz jest zimny jak plyn osiagnie temperature 87 stopni (tak jest w dieslu) termostat sie otwiera i wszystkie węże sa ciepłe, gorące i wtedy masz duzy obieg. a teraz mozesz sam sobie schemat wyrysowac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości