Nie równa praca na ciepłym silniku GOLF 3 2.0 8V 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vipboss7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 23, 2009 16:31
Lokalizacja: Brzeg

Nie równa praca na ciepłym silniku GOLF 3 2.0 8V 2E

Post autor: vipboss7 » czw lut 04, 2010 00:44

Witam jestem posiadaczem golfa 3 2.0 2E. po nagrzaniu silnik powyzej około 70 stopni silnik nie równo chodzi. jak chodzi na wolnych obrotach 800 obr. to potrafi nagle z niczego prawie zgasnać ( oboty spadaja prawie do zera) i znowu wraca na 800 obr chodzi jakas chwilke na 800 ale delkiatnie podskakuja obroty i znowu przygasa i tak sie powtarza. taka samo jak jade i dojeżdżam do świateł to wbija sprzegło i jak oboty spadaja to potrafi zgasnać albo przygasnać.
wymieniałem czujnik temperatury, swiece. sprawdzałem miernikiem zwykłym przepływomierz,potencjometr, silnik krokowy wagi programu auto data. i wartosci były dobre.
chciałbym dodac ze posiadam takze gaz i na gazie jest to samo tylko bardziej odczuwalne.
co to moze byc ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 04, 2010 07:11

Samo przygasanie po zdjęciu nogi z gazu mpogłoby świadczyć o awari regulatora wolnych (krokowy), falowanie nie. Proponuję badzo dokładnie sprawdzić szczelność dolotu, ustawienie rozrządu i zapłonu (!). Oraz czy nie ma jakiejś ucieczki iskier np z kopułki, noca popatrzyć czy coś nie błyska

[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 6:12 am ]
sprawdzenie elektryczne regulatora nie wystarczy, może być brudny wewnątrz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

vipboss7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 23, 2009 16:31
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: vipboss7 » czw lut 04, 2010 15:00

jesli chodzi o szczelnosc dolotu to juz to sprawdziłem. rozrzad sprawdziłem jest na znakach. tylko nie wiem jak sprawedzic zapłon dokładnie poniewaz nie mam tej lampy stroboskopowej. silniczek krokowy przemyłem benzyną i był brudny moim zdaniem jak wylewałem z nie go benzyne była czarna ( brudna ). w sprawie iskry sprawdzałem i nic nie widze zeby gdzies błyskało.
Nie chce wymieniac rzeczyw slepo. kiedys podłaczyłem do vaga to nie było błedów tylko z abs



TOYTOY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lut 04, 2010 15:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: TOYTOY » czw lut 04, 2010 16:07

A guma która trzyma krokowca i ta która go uszczelnia w klektorze dolotowym w dobrym stanie? siedzi ciasno a krokowy nie lata?

Czy usterka powstała po jakimś dłubaniu, wymianie itp?

Sprawdz też węzyk od kolektora do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 04, 2010 16:16

vipboss7, nie podejrzewam żeby krokowiec był winien sam w sobie, ale tak go nie wyczyścisz. Trzeba go metodą siłową roebrać: nawiercić zaciśnięte aluminium i rozebrać. Lampe tanio dostaniesz na allegro, ja mam taką i starczy http://www.allegro.pl/item908291275_lam ... opowa.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

vipboss7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 23, 2009 16:31
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: vipboss7 » czw lut 04, 2010 17:12

ogolnie spoczatku zadko sie to zdarzało nastepnie troche czesciej az do teraz jeszcze dodam ze na benynie od jakiegos czasu nie ma mocy a na gazie normalnie smiga. mozna powiedziec ze na benzynie tak jak by przylewało przy róznych obotach spoczatku wchodzi dobrze na obroty przy około 3000 lekko go dusi potem wchodzi dalej dobrze a potem powyzej 4000 tak słabo. jak jezdziłem na benzynie tylko to swiece robia sie czarne a na gazie jak jezdze to eleganckie sa takie szare.
wszystko sprawdzone opaski dobrze przykrecone na wszystkich wezach wymieniłem wezyki do regulatora nie ma paliwa w werzykach do regulatora.
kiedys kreciłem srubka na przepływomierzu moze to jest przyczyna bo ktos mi mowił ze obroty sie podkreca ze beda wyższe i by moze nie przygasał taki miałem cel to troche sie podwyższyły ale dalej przygasał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 35 gości