Wspomaganie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Wspomaganie

Post autor: Piotrus! » czw lut 04, 2010 16:24

Ciag dalszy tematu -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

(dlatego nowy bo tam nie moge tego "odswierzyc :()

Dzis w koncu troche wczesniej udalo mi sie wyrwac z pracy i wskoczylem do garazu. Do gory auto na kolki no i.......

Piekny wyciek z przekladni :/

Obrazek

Pytanie jest jedno. "Lepic" czy regenerowac? ;>

Mysle ze pierwsze sprobuje zalac to jakims uszczelniaczem, jezeli nie pomoze to w gre wejdzie regeneracja. Bylem sie dowiedziec w jednym warsztacie to mi powiedzili ze za przekladnie PO REGENERACJI chca 1.700 zl... :crazy:
Dzis zajechalem do jednego z drozszych warsztatow i mi powiedzili ze w ciagu jednego dnia zrobia to za cene mieszczaca sie w 1 tys. W to wychodzi wymontowanie , nowe uszczelki itp , nowy olej no i zamontowanie ;)

Sadzicie ze warto najpierw sprobowac uszczelnic to? ;> Koszt uszczelniacza to ~25 zl...

Jednak tak jak Magnus pisal. Olej sie chowal i nie ciekl jak auto stalo ;s ;/
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 16:26 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 04, 2010 16:59

Może się nie znam ale uszlachetniacz to raczej przy poceniu się by pomógł a tutaj to raczej powódź.



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » czw lut 04, 2010 17:01

jhosef pisze:Może się nie znam ale uszlachetniacz to raczej przy poceniu się by pomógł a tutaj to raczej powódź.
Znac czy nie znac trzeba pisac ;) Moze ktos poprawi jak sie mylisz badz masz i racje... ;)

Czy powodz? no wlasnie chyba nie jest AZ tak zle ;s
Tak patrzac to jak jest na miarce ok MAX oleju to zchodzi do tego ze sam koniuszek miernika jest zamoczony po 24h badz ~100 km. Wiec chyba nie jest AZ tak zle? Tym bardziej ze tam jest tak duze cisnienie....
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 17:02 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lut 04, 2010 17:06

Ostatecznie 25 zł to nie majątek:)



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » czw lut 04, 2010 17:14

Majatek nie jest ;P dlatego 25 + ~18 = 43 :D
(18 olej licze ;P) tak wiec tragedi nie ma ;)

Czy ktos zalewal owy uszczelniacz do przekladni kierowniczej?
Jaka jest innych opinia, co lepiej zrobic? :> Sprobowac uszczelnic?

/jak auto stalo na kolach to nie cieklo dopiero jak poszlo w gore zaczelo cieknac :okej: /

[ Dodano: 04 Lut 2010 21:03 ]
wlasnie sie dowiedzialem ze trzeba oddac do regeneracji :/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości