Śruba na wale korbowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Śruba na wale korbowym
Koledzy, jaki jest potrzebny klucz żeby odkręcić śrube na wale korbowym od strony rozrządu, musze wymienic simering bo troche cieknie a nie wiem jaki klucz kupić, silnik to 1,8 ADZ
Re: Śruba na wale korbowym
O ile pamietam to 19 ( 12sto-kątna), śrube lepiej wymienić , nowa nie jest droga a odrazu dobierzesz sobie nasadke pod nią. Nową wkrecać na klej do gwintów.frezerGT pisze:Koledzy, jaki jest potrzebny klucz żeby odkręcić śrube na wale korbowym od strony rozrządu, musze wymienic simering bo troche cieknie a nie wiem jaki klucz kupić, silnik to 1,8 ADZ
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to jak już wchodzimy w szczegóły to, pokrętło, to na co nałożymy nasadkę też musi być porządne... nie polecam najtańszej TOYi... Bo próbowałem odkręcać to na przedłużkach żeby weszła wewnątrz koła i skręciłem obydwie... o 1/4 każda się przekręciła, a śruba ani drgnęła... Potem jak motor był na wierzchu duży pałer i poszło po zablokowaniu koła zamachowego... Albo na samochodzie z zapiętym pierwszym biegiem i druga osoba na hamulcu stoi...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
śrubę wręcz trzeba wymienić. Ja się już na własnej skórze spotkałem ze tym żę tę śrubę ścieło i przyczyn upatrywałbym właśnie w tym że ktoś jej nie wymienił lub wymienił i nie dokręcił właściwym momentem lub i to i to. Efekt łatwy do przewidzenia - porównywalny ze zerwaniem rozrządu.
ku przestrodze.
ku przestrodze.
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 17:17 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
NIe da rady, dopiero jak odkręcisz śróbę zdejmiesz kółko zebate to można się zastanawiać czy pożyczyć specjalny przyrząd do wyjmowania simeringów czy jakoś mniej elegancko stary wyrwać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: śr sty 13, 2010 16:21
- Lokalizacja: Okolice Łeby
32x47x10
skręt lewostronny
z uszczelka wargową
standard w 90% sam. grupy VW do 1998r.
co do sruby to zakładaj nową, sporo mechaników twierdzi, że sa jednorazowe i po odkręceniu nadaja sie do kosza.....
skręt lewostronny
z uszczelka wargową
standard w 90% sam. grupy VW do 1998r.
co do sruby to zakładaj nową, sporo mechaników twierdzi, że sa jednorazowe i po odkręceniu nadaja sie do kosza.....
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 18:57 przez vulcan1984, łącznie zmieniany 4 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 344 gości