Temperatura płynu w MK3 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
- Lokalizacja: łowicz/głowno
- Kontakt:
Temperatura płynu w MK3 1.8
Witam wszystkich.Mam pytanie, mianowicie w moim MK3 1.8 AAM 75KM dziwnie się zachowuje termostat temperatura na zegarze około 100 C ,przejechałem około 60km a dolny wąrz zaledwie letni.Mechanik powiedział że wszystko jest ksiażkowo bo 100 to temp. normalna.Ale jak oglądał autko odkrecił korek od zbiorniczka:"wszystko ok" i od tamtej pory temperatura rosnie do 105.Czy to może być wina korka.Czy pużno otwierajacy się termostat może być przyczyna wiekszego spalania.Termostat wymieniałem 2 miesiace temu.Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Normalne to jest 90 stopni i prawdopodobnie termostat Ci się do końca nie otwiera.Kosior pisze:Mechanik powiedział że wszystko jest ksiażkowo bo 100 to temp. normalna
[ Dodano: Pią Mar 17, 2006 14:38 ]
A wentylator przy jakiej temp. Ci sie włącza?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Siemanko
Tak na prawde z tego co wybadałem wentylator nie włącza się zawsze przy jednej temperaturze. Nawet jak masz 2 biegi wentylatora to kazdy z nich włącza się w zakresie od do. Nie wiem od czego to zależy ale tak jest.
Spróbuj sprawdzić przy ilu zrobi Ci się ciepły dolny wąż ale temperaturę proponuje zmierzyć zwykłym termometrem (ale min. do 100 st C) w zbiorniczku wyrównawczym.
Pozdrawiam
Tak na prawde z tego co wybadałem wentylator nie włącza się zawsze przy jednej temperaturze. Nawet jak masz 2 biegi wentylatora to kazdy z nich włącza się w zakresie od do. Nie wiem od czego to zależy ale tak jest.
Spróbuj sprawdzić przy ilu zrobi Ci się ciepły dolny wąż ale temperaturę proponuje zmierzyć zwykłym termometrem (ale min. do 100 st C) w zbiorniczku wyrównawczym.
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:28
- Lokalizacja: sosnowiec
- Kontakt:
napewno do temperaturu korek nic niepomaga ani nie szkodzi
termostat jak kupujesz moze byc uszkodzony nawet nowy dlatego zrob tek jak pisal ci kolega wyzej zapal zimny silnik i wloz do zbiorniczka wyrownawczego termometr ze skala do 100stopni i trzymaj reke na dolnym wezy jak poczujesz cieplo to sprwdz ile stopni wskazuje termometr jak pokazyje ok90 to jest bardzo dobrze jak wiecej lub mniej to termostat masz do wymiany a co do pompy wodnej to tez nie mam na to wplywu ona ma tylko za zadanie pompowac ciecz i jak pompuje i nie przecieka to ona jest oki a wina moze lezec tylko po stronie termostatu czujnika temperatury lub wskaznika w liczniku (ale to sporadycznie) najprawdopodobniej termostat pozdrawiam
termostat jak kupujesz moze byc uszkodzony nawet nowy dlatego zrob tek jak pisal ci kolega wyzej zapal zimny silnik i wloz do zbiorniczka wyrownawczego termometr ze skala do 100stopni i trzymaj reke na dolnym wezy jak poczujesz cieplo to sprwdz ile stopni wskazuje termometr jak pokazyje ok90 to jest bardzo dobrze jak wiecej lub mniej to termostat masz do wymiany a co do pompy wodnej to tez nie mam na to wplywu ona ma tylko za zadanie pompowac ciecz i jak pompuje i nie przecieka to ona jest oki a wina moze lezec tylko po stronie termostatu czujnika temperatury lub wskaznika w liczniku (ale to sporadycznie) najprawdopodobniej termostat pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 232 gości