długie odpalanie mk2...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

długie odpalanie mk2...

Post autor: blaade » pn sty 10, 2005 02:12

Mam golfika z instalką gazową i nie wiem co się od kilku dni stało, ale przy odpalaniu autka strasznie długo muszę go kręcić żeby mi wreszcie odpalił:( Akumulator jest ok bo miesiąc temu wymieniłem go na nowy (nie słabnie mi przy tym długim odpalaniu w ogóle). Gdyby teraz była prawdziwa zima to pomyślałbym, że spowodowane jest to niską temperaturą ale wręcz jest jakby na odwrót :otepienie: Jak ostatnio zrobiło się ciepło to muszę z 10 sekund go odpalać :hmm: Czy komuś przychodzi może coś do głowy co się pochrzaniło bo boję się, że wkrótce zacznie się to odbijać na moim akumulatorku ...
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 18:13 przez blaade, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kafe_mn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt gru 21, 2004 12:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kafe_mn » pn sty 10, 2005 09:33

Pytanko... Mam tak samo... Czasami muszę pokręcić dość długo... Odpalasz na gazie czy na benzynie ??? Zauważyłem że jeżeli przed zgaszeniem silnika przełączę na benzynę i dam mu trochę popracować to rano nie ma żadnych problemów z odpaleniem, za to jeżeli zapomnę i zostawię na LPG to rano muszę go kręcić aż do bólu... U mnie też na początku tak nie było :grrr: Będę obserwował ten temat :chytry: Może ktoś coś wymyśli ???


Nigdy nie wiadomo co się stanie...

Awatar użytkownika
jarek_1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
Kontakt:

Post autor: jarek_1313 » pn sty 10, 2005 10:11

powiem tak u mnie starszy ma podobnie w espero 1,8 jak go zgasi i za chwile chce go odpalić trzeba pokrecic a najlepiej mu gazu dodać wtedy szybciej odpalał jak postał dłużej to z puł obrotu odpalał potem po wymianie reduktora od gazu bo się stary wysłuzył przez jakiś czas było idealnie a teraz znów zaczyna te szobki podejżewam że te reduktory od gazu coś mieszają i pomimo odciecia gazu bo odpala na bęzynie najpierw w przewodach ma troche gazu i reduktor go wpuszcza a więc idzie gaz i bęzyna i zalewa świece ale to moja teoria moge sę mylić ale tak to mi wyglada ja u siebie w golfie nie mam gazu natego pisze o espero



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pn sty 10, 2005 14:03

Mi na gazie odpala zimny po około 3-5 s kręcenia


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

froggy

Post autor: froggy » pn sty 10, 2005 14:08

Na pierwszy ogień - sprawdźcie czy aby nie za słaba iskra (u mnie tak było) pomogła regulacja przerwy na świecach. Proponuję też sprawdzić stan kopółki, palca i przewodów



Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » pn sty 10, 2005 23:40

Hmmm...instalkę LPG mam dopiero od października czyli jest ona nowa (więc reduktor nie powinien nawalać). Co do odpalania to startuję go tylko na gazie (benzyny praktycznie nie używam). Wcześniej nie miałem takiego długiego kręcenia...:( To przyszło po prostu NAGLE :grrr:



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » wt sty 11, 2005 00:09

jesli planujesz dluzszy postoj samochodu, to trzeba go zostawiac na benzynie!! Na gazie dobrze odpala tylko wtedy, kiedy silnik jest cieply. Powinien Cie o tym poinformowac mechanik montujacy instalacje gazowa!!



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt sty 11, 2005 00:36

Dziadoo pisze:jesli planujesz dluzszy postoj samochodu, to trzeba go zostawiac na benzynie!! Na gazie dobrze odpala tylko wtedy, kiedy silnik jest cieply. Powinien Cie o tym poinformowac mechanik montujacy instalacje gazowa!!
tez tak slyszalem ze sie nieodpala na gazie chyba ze masz jakas tam 5generacji czy ktoras tam skolei instalacje senwencyjna czy jakos tak ale ona pewnie drozsza jest od twojego czy mojego auta :grrr:
szkoda silnika



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » wt sty 11, 2005 02:20

no co wy gadacie :) ja moja golfine odpalam zawsze na gazie i od pierwszego krecenia lapie, nawet na mrozie :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Snake
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
Kontakt:

Post autor: Snake » wt sty 11, 2005 04:14

Deacon pisze:no co wy gadacie :) ja moja golfine odpalam zawsze na gazie i od pierwszego krecenia lapie, nawet na mrozie :)

powodzenia, odpalanie auta na gazie przy zimnym silniku powoduje szybsze zniszczenie membran w reduktorze.....


--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v

Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » wt sty 11, 2005 04:29

Deacon pisze:no co wy gadacie :) ja moja golfine odpalam zawsze na gazie i od pierwszego krecenia lapie, nawet na mrozie :)
DOKŁADNIE! Wiem, że nie powinienem mieć problemów z odpalaniem na gazie (świadczy o tym doświadczenie wieeelu moich znajomych "gazowników" i nawet sama książka mówiąca o instalacji LPG w autach "Układy zasilania gazem propan-butan").
Oto przykładowe cytaty z książki:
"Według doświadczeń autorów, większość samochodów z silnikami gaźnikowymi wyposażonych w układ zasilania LPG, jest uruchamiana tylko przy zasilaniu LPG."
"Samochody mające sprawnie działające układy zapłonowe uruchamiane są przy zasilaniu LPG nawet w temperaturach ujemnych."
Więc nie wierzę w to, że moje utrudnione ostatnio odpalanie na LPG jest NORMALNYM zjawiskiem...



Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » wt sty 11, 2005 04:47

Snake pisze: powodzenia, odpalanie auta na gazie przy zimnym silniku powoduje szybsze zniszczenie membran w reduktorze.....
OK. Tu zgodzę się z Tobą, aczkolwiek te "szybsze zniszczenie membran w reduktorze" porównałbym śmiało do palenia papierosów: otóż oczywiście powodują szybsze zniszczenie człowieka :grin: zabijają itp., ale jakoś mój dziadek pali je od ponad 60 lat i ma się dobrze :bigok:
Reasumując: to, że za powiedzmy 5 - 10 lat mój reduktor odmówi posłuszeństwa nie ma tak naprawdę dla mnie żadnego znaczenia bo jakoś nie wierzę, że po tym czasie będę jeszcze pamiętał że miałem kiedyś starego, dobrego Golfika 2, którego napewno zastąpię, jak Bóg da :grin: , na LEPSZY model :chytry:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt sty 11, 2005 05:27

skoro piszesz ze tak powinno byc to po co ten post w ksiazce o LPG masz wszystko wytlumaczone



Awatar użytkownika
Olafejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:54
Lokalizacja: Rokietnica
Kontakt:

Post autor: Olafejs » ndz sie 23, 2009 14:04

Powracając do tematu mam instalacje gazową od 4 dni i tez muszę go kręcić i kręcić. Ktoś zna powód ??


[size=200][color=red][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129737/]Mój Golfik MK2 1.6 4Rally[/url][/color][/size]

[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości