u ciebie krokowy zwie sie prawidłowo zawór stabilizujący biegu jałowego i znajduje sie on na deklu od zaworów
a jak go oczyścić :
ostatni kumplowi to robiłem w pasku z tym samym motorem czyli 2E po robocie chodzi jak ta lala a miał wcześniej problem typu zawieszanie sie obrotów lub zbyt wolne opadanie
wcześniej kup sobie coś takiego co sie nazywa zmywacz uniwersalny jest to w spreyu
Prosta rzecz odpinasz wszystkie końce co są pospinane na blaszane obejmy jak już sie z tym uporasz psikasz w każdy koniec zatykasz palcami i trzesiesz nim i tak kilka razy wylać napsikać potrząść tak około 4-5 razy potem sam szybciutko zmywacz sie ulatnia i możesz zakładać jakbyś napotkał problemy z obrotami czyli nierówno pracuj itp. nad samą przepustnicą masz tam śrube i już tylko nia musisz wyregulować
co nie jest powiedziane że akurat będzie to potrzebne ale w razie co wole podać wskazówke
ot cała filozofia czyszczenia

[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]