MK2 1.8RP Wysokie obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

MK2 1.8RP Wysokie obroty silnika

Post autor: peter181 » śr lut 03, 2010 01:11

Witam już normalnie nie mogę brakuje mi siły na zimnym i na ciepłym silniku sa bardzo wysokie obroty silnika 2500 czasami 3000 i myślę co to może być proszę o pomoc z tym problemem będe bardzo wdzięczny.



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » śr lut 03, 2010 01:17

Silniczek krokowy chodzi? Sprawdź kody błyskowe.


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Post autor: peter181 » śr lut 03, 2010 01:19

Wiesz dotychczas miałem duże doświadczenie z silnikiem 1.3 ale teraz 1.8 to od nowa musze sie uczyc mozesz mi napisać szczegółowo co i jak sprawdzic?



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » śr lut 03, 2010 01:24

Wejdź na stronę vwgolf.pl następnie w dział porady i kody migowe. Tam jest objaśnione jak sprawdzic te błędy. A silniczek możesz w prosty sposób sprawdzic czy chodzi: przyłóż rękę do silniczka i niech ktoś Ci poprzekręca kluczykiem na zapłon,silniczek powinien się ruszac.
A od kiedy Ci się tak psuje samochód? I czy coś oprócz tych obrotów się dzieje?
Spróbuj może jeszcze odpiąc kable od niebieskiego czujnika w króccu wody. Ewentualnie odczep kable od akumulatora na jakieś 15 minut.


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Post autor: peter181 » śr lut 03, 2010 01:27

wiesz jeszcze zaowazylem ze jak trzymam go na obrotach 4000 i przez dluzsza chwile tak jest to za chwile podczas dalszego trzymania gazu na tej pozycji spadaja i za chwilke znowu wzrastaja czasami delikatnie przerywa na obrotach 2000 i raz mi się zapaliła i piszczała kontrolka oleju



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » śr lut 03, 2010 01:32

A masz jak sprawdzic ciśnienie na cylindrach? Bo z tą kontrolką to niepokojące jest raczej.
Tak czy inaczej sprawdź ten czujnik i silniczek krokowy, dobrze by było gdybyś mógł sprawdzic te kody błyskowe. Jak sprawdzisz to pisz, będziemy dalej myślec :)


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lut 03, 2010 01:34

Silniczek krokowy do wymiany - miałem to samo


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Post autor: peter181 » śr lut 03, 2010 01:37

Cisnienie moge sprawdzić jutro i sprawdze a jakie ma byc prawidłowe?
czujniki odpinałem i nic to nie dało.
a gdzie jest w tym silniczku przewod danych ?? i do których pinow podlaczyc ta diode bo albo jestem juz zmeczony albo nie rozumiem tego opisu troche.



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » śr lut 03, 2010 01:45

Do silniczka idą 4 kable jak dobrze pamiętam, taka wtyczka. Na pewno znajdziesz, jest albo z lewej strony albo od przodu wtryskiwacza. Nie pamiętam w tej chwili, a co do kodów błyskowych to masz taki kabelek w ogóle w samochodzie? W moim ktoś wyciął i sobie dorabiałem od komputera, tylko nie pamiętam pinu. Poszukaj tego kabelka pod maską, albo pod osłoną lewarka zmiany biegów, ew. pod kierownicą gdzieś. Zwierasz kabelek do masy na chwilę i dotykasz do niego taką jakąś próbówką z diodą. Powinno mrugac. A co do ciśnienia to nie pamiętam ale coś koło 10-12 barów chyba.


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Post autor: peter181 » śr lut 03, 2010 01:55

Ok na dzisiaj Dziekuje bardzo za porady i oczywiscie jutro wracam na forum mam nadzieje ze z rozwiazanym problemem do jutra .

[ Dodano: 03 Lut 2010 15:00 ]
rozebranie calego dolotu uszczelnienie go pomogło tylko w malym procencie bo obroty teraz siegaja 2000 a i zapomnialem dodac auto ma podlaczona instalacje lpg ktora nie jest uzywana bo nie wychodzi gaz z butli

[ Dodano: 03 Lut 2010 22:09 ]
Witam ponownie po zdemontowaniu silniczka krokowego samochod na cieplym silniku ma obroty normalne i sadze ze jak kupie nowy to bedzie juz wszystko ok co o tym sądzicie a moze sie myle??



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » sob lut 06, 2010 18:53

Jak to po zdemontowaniu? Wystarczyło kostkę odpiąc. Może pomoże, a może nie, bo może dostawac złe sygnały z komputera. A jak instalacji nie używasz, to może wyjmij tą podstawkę wtryskową od gazu, może pomóc. Sprawdź przy okazji podstawę wtryskiwacza.


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Post autor: peter181 » sob lut 06, 2010 22:38

powiem tak musiałem go zdemontować bo nie chodził jak powinien tzn po rozłożeniu i złozenniu i zamontowaniu chodził tylko w jedna strone a pozniej jak chciał wrocic to nie mogl a chciał po czuć to było ze silnik chodzi a obroty nie zmniejszaja sie... ale zamowilem nowy i napiszę jak tylko zamontuje a co do lpg to problem juz rozwiazany działa problem był w elektryce a mianowicie brak masy w elektrozaworze przy butli



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości