MK2 1.8RP Wysokie obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK2 1.8RP Wysokie obroty silnika
Witam już normalnie nie mogę brakuje mi siły na zimnym i na ciepłym silniku sa bardzo wysokie obroty silnika 2500 czasami 3000 i myślę co to może być proszę o pomoc z tym problemem będe bardzo wdzięczny.
Wejdź na stronę vwgolf.pl następnie w dział porady i kody migowe. Tam jest objaśnione jak sprawdzic te błędy. A silniczek możesz w prosty sposób sprawdzic czy chodzi: przyłóż rękę do silniczka i niech ktoś Ci poprzekręca kluczykiem na zapłon,silniczek powinien się ruszac.
A od kiedy Ci się tak psuje samochód? I czy coś oprócz tych obrotów się dzieje?
Spróbuj może jeszcze odpiąc kable od niebieskiego czujnika w króccu wody. Ewentualnie odczep kable od akumulatora na jakieś 15 minut.
A od kiedy Ci się tak psuje samochód? I czy coś oprócz tych obrotów się dzieje?
Spróbuj może jeszcze odpiąc kable od niebieskiego czujnika w króccu wody. Ewentualnie odczep kable od akumulatora na jakieś 15 minut.
Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
A masz jak sprawdzic ciśnienie na cylindrach? Bo z tą kontrolką to niepokojące jest raczej.
Tak czy inaczej sprawdź ten czujnik i silniczek krokowy, dobrze by było gdybyś mógł sprawdzic te kody błyskowe. Jak sprawdzisz to pisz, będziemy dalej myślec
Tak czy inaczej sprawdź ten czujnik i silniczek krokowy, dobrze by było gdybyś mógł sprawdzic te kody błyskowe. Jak sprawdzisz to pisz, będziemy dalej myślec
Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Silniczek krokowy do wymiany - miałem to samo
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Do silniczka idą 4 kable jak dobrze pamiętam, taka wtyczka. Na pewno znajdziesz, jest albo z lewej strony albo od przodu wtryskiwacza. Nie pamiętam w tej chwili, a co do kodów błyskowych to masz taki kabelek w ogóle w samochodzie? W moim ktoś wyciął i sobie dorabiałem od komputera, tylko nie pamiętam pinu. Poszukaj tego kabelka pod maską, albo pod osłoną lewarka zmiany biegów, ew. pod kierownicą gdzieś. Zwierasz kabelek do masy na chwilę i dotykasz do niego taką jakąś próbówką z diodą. Powinno mrugac. A co do ciśnienia to nie pamiętam ale coś koło 10-12 barów chyba.
Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
Ok na dzisiaj Dziekuje bardzo za porady i oczywiscie jutro wracam na forum mam nadzieje ze z rozwiazanym problemem do jutra .
[ Dodano: 03 Lut 2010 15:00 ]
rozebranie calego dolotu uszczelnienie go pomogło tylko w malym procencie bo obroty teraz siegaja 2000 a i zapomnialem dodac auto ma podlaczona instalacje lpg ktora nie jest uzywana bo nie wychodzi gaz z butli
[ Dodano: 03 Lut 2010 22:09 ]
Witam ponownie po zdemontowaniu silniczka krokowego samochod na cieplym silniku ma obroty normalne i sadze ze jak kupie nowy to bedzie juz wszystko ok co o tym sądzicie a moze sie myle??
[ Dodano: 03 Lut 2010 15:00 ]
rozebranie calego dolotu uszczelnienie go pomogło tylko w malym procencie bo obroty teraz siegaja 2000 a i zapomnialem dodac auto ma podlaczona instalacje lpg ktora nie jest uzywana bo nie wychodzi gaz z butli
[ Dodano: 03 Lut 2010 22:09 ]
Witam ponownie po zdemontowaniu silniczka krokowego samochod na cieplym silniku ma obroty normalne i sadze ze jak kupie nowy to bedzie juz wszystko ok co o tym sądzicie a moze sie myle??
Jak to po zdemontowaniu? Wystarczyło kostkę odpiąc. Może pomoże, a może nie, bo może dostawac złe sygnały z komputera. A jak instalacji nie używasz, to może wyjmij tą podstawkę wtryskową od gazu, może pomóc. Sprawdź przy okazji podstawę wtryskiwacza.
Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]
powiem tak musiałem go zdemontować bo nie chodził jak powinien tzn po rozłożeniu i złozenniu i zamontowaniu chodził tylko w jedna strone a pozniej jak chciał wrocic to nie mogl a chciał po czuć to było ze silnik chodzi a obroty nie zmniejszaja sie... ale zamowilem nowy i napiszę jak tylko zamontuje a co do lpg to problem juz rozwiazany działa problem był w elektryce a mianowicie brak masy w elektrozaworze przy butli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 480 gości