Golf II 1.6 PN 90 rok LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II 1.6 PN 90 rok LPG
Witam problem polega na tym ze jak silnik sie rozgrzeje zapala sie kontrolka oleju i brzeczek, powyzej 2 tys kontrolka gasnie po jakims czasie znow sie zapala i brzeczek, na postoju na wolnych obrotach miga sama kontrolka bez brzeczka. Pompa oleju wymieniona, czujniki tez a problem pozostal ten sam, poza tym silnik pali na dotyk, przyspieszenie tez jest. Mechanik mowi mi ze trzeba wymienic panewki ale znow wiekszosc ludzi i na forum mowia ze jezeli panewki zuzyte to i wal do szlifu a to raczej sie nie oplaca czy tak jest naprawde?? Mechanik powiedzial ze golfy maja mocny wal i nie zawsze szlif jest konieczny. Z tym ze zeby nie bylo tak ze zrobi mi panewki wydam kase a za pol roku silnik sie rozsypie. Aha no i golfik jezdzi juz od dluzszego czasu na mineralnym oleju poprzedni wlasciciel kretyn zalal mu taki, a podobno do golfow nie leje sie mineralnego gdyz maja hydrauliczne zawory.
[ Dodano: 30 Sty 2010 23:13 ]
aha no i cisnienie oleju bylo mierzone i jest niskie nie przekracza 2.0 bar
[ Dodano: 30 Sty 2010 23:13 ]
aha no i cisnienie oleju bylo mierzone i jest niskie nie przekracza 2.0 bar
jeśli to panewki to wał trzeba też szlifować bo może być potem gorzej jak jest...
a ciśnienie oleju masz w dolnej granicy i powinno sie podnieść po szlifie i wymianie panewek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0b ... a3bfb.html
makx, mylisz ciśnienie oleju ze sprężaniem
a ciśnienie oleju masz w dolnej granicy i powinno sie podnieść po szlifie i wymianie panewek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0b ... a3bfb.html
makx, mylisz ciśnienie oleju ze sprężaniem
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 10:33 przez artur1902, łącznie zmieniany 4 razy.
Szlif wału w granicach 100 zł a wiec odpowiedz nalezy do Ciebie czy sie opłaca czy nie? Moje zdanie jest takie iz warto to zrobić jak juz i tak silnik jest rozbierany! Panewki coś ponad 200 zł [wszystkie] i robota to juz kwestia dogadania sie, jak masz znajomego dobrego mechanika to moze nie wezmie od Ciebie kupy.scrappy_c pisze:Mechanik powiedzial ze golfy maja mocny wal i nie zawsze szlif jest konieczny.
Sumujac 300 zł + robota [?]
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 10:39 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawa wyglada tak bylem u mechanika dzisiaj i nie palila sie kontrolka ale jak tylko ruszylem zaczela sie palic kontrolka i brzeczyk wiec pomyslalem ze nie bede inwestowal nie wiem jakich pieniedzy w ten silnik i tam mam zamiar wymienic motor wiec pojechalem na orlen kupilem DOKTORA za 16 zl i kontrolka przestal sie palic wiec ja bym ci poroponowal to samo zrobic pozdrawiam
mam taką PNke z prakrycznie nowym rozrzadem , tylko bez gaznika i altka, z gwarancja rozruchową i takze nie widzial gazu jeszczescrappy_c pisze:u mnie kurcze nawet nie slychac po pracy silnika zeby cos bylo nie tak chodzi cichutko. moze zamiast robic panewki i szlif walu kupic silnik na szrocie akurat tutaj u mnie maja za 500 tez 1.6 PN podobno gazu nie widzial. jaka decyzje podjać ?? a moze nalac moto doktora i do żyda
za 200zl
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości