obracaja sie łozyska na piascie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
obracaja sie łozyska na piascie
Tak jak w temacie.Wymieniłem łozyska i piasty i chyba nadal sie łozyska obracaja na czopie.Czy sa jakies sposoby zeby sie nie obracały? oczywiscie bez kupowania nowych czesci.....
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a w jakim aucie??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Kolego jeśli założysz bęben na czop i dokręcisz go tak jak powinno sie dokręcać tylne bębny, sprawdz luz. Jeśli owego luzu nie będzie na bebnie to łożyska nie powinny się obracać. Po zdjęciu bębna jeśli te większe łożysko zostanie na czopie to raczej luzu nie ma aby się obracało.
Zlikwidować można to jedynie przez wymiane czopa. http://moto.allegro.pl/item899460181_cz ... lecam.html
Nowy czop + nowe łozysko = na pewno zero luzów.
Zlikwidować można to jedynie przez wymiane czopa. http://moto.allegro.pl/item899460181_cz ... lecam.html
Nowy czop + nowe łozysko = na pewno zero luzów.
tak ma być , jak byś inaczej zdjął bęben , skoro łożysko zostaje w bębnie za simeringiem , ma być taki luz , łożysko po dokręceniu nie będzie się kręciło na czopie tylko pracowało na wałeczkach
[ Dodano: 01 Lut 2010 17:12 ]
no chyba że łożysko ma już luz promieniowy , ale to wyczujesz zakładając wewnętrzną szalkę na czop
[ Dodano: 01 Lut 2010 17:12 ]
no chyba że łożysko ma już luz promieniowy , ale to wyczujesz zakładając wewnętrzną szalkę na czop
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
mirek272, ja tez z tym walczyłem... pomogła wymiana czopa... stary sie wytarł.. zmieniłem na taki ORI.. uzywke.. i jest ok.. łozysko schodzi normalnie z czopa.. a wczesniej mialo tak jakby wytarta sciezke.. na którym sie obracała bieznia.. i nie chcioały złazic łozyka.. mysialem sciagaczem zdejmowac, a zazwyczaj sie psuły wtedy..
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mógł jeśli skończył sie simering od wewnątrz lub był neszczelny kapsel od zewnątrz. Poza tym piszesz jakbyś tam dał troszkę smaru. Tam się go daje dużo, prawie do pełna, z nowymi łożyskami zwykle jest dodana odpowiednie porcja smaru ale nic nie zaszkodzi jak dasz jeszcze więcejmirek272 pisze:wczesniej dawałem sporo na łozysko a teraz jakos nie widac.czyzby wypływal?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Łożysko na tylnej piaście ma pasowania mieszane. Z reguły powinno zostawać na piaście podczas zdejmowania bębna! Jeśli jest za luźne potrafi się obracać, a wtedy słuchać przy rozpędzaniu takie dudnienie w kabinie. Zapobiegawczo można stosować klej do łożysk, ale to z rozwagą bo jest mocny. Ze smarem też nie powinno się przesadzać, ponieważ łożysko ma swoją trwałość i nadmiar smaru zużywa je szybciej
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 351 gości