140 km/h i nic wiecej :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » czw gru 31, 2009 12:18

Ok, zaplon byl zle ustawiony to raz. Wyprzedzenie bylo zerowe. Zaplon ustawiony tak jak ma byc. Czuc poprawe jazdy i mocy. Teraz musze sprawdzic czy nadal jedzie 140 a boje sie bo slisko troche.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » czw gru 31, 2009 14:42

No widzisz. U kumpla tez w 1.8 ( nie wiem jakim ) był zapłon przestawiony nie nie mógł przekroczyć jakiejś prędkości. U mnie ( 2.0 8v 2E ) też był przestawiony i nie szło dalej jak 160km/h (teraz idzie, ale u mnie to w ogóle jest coś nie tak z zapłonem bo nie da się go dobrze ustawić ).



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 31, 2009 19:55

da się tylko porządnie przegazuj przed ustawianiem i nie oczekuj że znowu tak idealnie w jednym miejscu znak będzie idealnie stał, mniej więcej i wystarczy. Chyba że nie masz ok. 40 stopni przy 3000 tylko 30 stopni to tryb awaryjny albo ECU out
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 19:55 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt sty 01, 2010 11:53

Prze gazówka nic nie daje. Idealnie nie jest, ale chodzi. Przy 2800rpm wyprzedzenie było mniejsze niż ma być. Nie pamiętam ale jakoś 36 st. ECU kupiłem drugi i jest to samo ( VAG pokazuje herezje: wyprzedzenie zawsze 255st. sonda do 2.15V,temp spada i rośnie jak się gazu dodaje, obroty spadają jak gazu się doda i rosną jak się puści - tak pokazuje VAG, a auto normalnie reaguje i obrotomierz też ), oba sterowniki pokazują to samo ( 037 906 024 AG ). Zapłon może prawdopodobnie świrować przez ciężko chodzący wałek pośredni.



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz sty 31, 2010 16:48

Wymienilem filter, zalozylem ori to co mialo byc i nadal 140 i dalej ma cieeeezko :/


eSsssssssssss :))))

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości