Witam wszystkich.
Jestem tutaj nowy ale chcial bym sie cos poradzic, posiadam Golf MK2 1,3 pelen wtrysk,i gdy sie silnik rozgrzeje do minimalnej temperatury typu pierwszej kreski zaczyna sie palic kontrolka od cisnienia oleju i nie wiem co jest grane zostal wymieniony olej , sadze ze moze to byc tylko kwestia czujnika ale nie pokoi mnie dziwna glosna praca silnika ale wykluczam panewki gdyz po do daniu gazu nie slychac zadnych stkow pokow itp. i wydaje mi sie ze tez moze nie podawac oleju na klawiature i lapie dosyc szybko temperature.
I nie wiem czy silnik jest juz do d*py i czy wkladac kase w niego jasli juz staruszek pad tak to bym wzucil jakis inny silniczek ale jesli to jakas drobna usterka to jeszcze troszke by posmigal na nim i dopiero wtedy wymienil bo posiadam kompletny silnik 1.8 ale chcial bym zapytac o rade z gory dziekuje i pozdrawiam
Problem z czujnikiem cisnienia oleju itp.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn lis 09, 2009 04:29
- Lokalizacja: PK
Jedz do sklepu kup czujnik za ok 14zł i wymien jesli przestanie mrugac to znaczy ze czujnik a jesli nie to szukasz dalej co moze byc.
A jesli na tej pierwszej kresce utrzymujesz po wyzej 2000(tak 2100) obrotow to tez sie swieci czy juz gasnie??
A jesli na tej pierwszej kresce utrzymujesz po wyzej 2000(tak 2100) obrotow to tez sie swieci czy juz gasnie??
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 02:53 przez matrix4633, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn lis 09, 2009 04:29
- Lokalizacja: PK
Nie wiem co Tobie doradzic jak masz inny juz silniczek to zobacz z wymiana czujnika jesli nie wyjdzie a nie jest Ci ten stary potrzebny to jezdzij na nim puki nie padnie calkiem.
Bo czujniki w golfach tak maja lubia czesto sie psuc. Jesli nie czujnik to sprawdz cisnienie bo moze pompa nie domaga jak sie olej rozgrzeje. Filtr moze padniety jak przy wymianie nie wymieniales oleju go nie wymieniales. Bo w sumie jak by nie mial oleju to padl by Tobie po ok 15km jazdy
Bo czujniki w golfach tak maja lubia czesto sie psuc. Jesli nie czujnik to sprawdz cisnienie bo moze pompa nie domaga jak sie olej rozgrzeje. Filtr moze padniety jak przy wymianie nie wymieniales oleju go nie wymieniales. Bo w sumie jak by nie mial oleju to padl by Tobie po ok 15km jazdy
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 03:04 przez matrix4633, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości