Grandilodz, to w końcu odradzasz czy polecasz???

Bo link który dałeś to też ceramizer:) Ceramizery to spora grupa produktów, pierwszym który pokazał się na rynku ogólnodostępnym był preparat holenderskiej firmy Xeramic. W Polsce firma która pierwsza zaczęła sprzedawać te produkty, zastrzegła sobie nazwę 'Ceramizer'. Wszystkie te produkty działają tak samo - wytwarzają śliską i bardzo twardą ceramiczną powłokę na metalach, dzieki czemu likwidują tarcia tam gdzie np. nie dochodzi olej. Jednych daje się 5ml, innych 100 albo 200, ale tylko dlatego że są bardziej rozcieńczone. Substancji aktywnej jest tyle samo. Ceramizer który poleciłem testowany był przez wiele klubów, programy TV itp. z bardzo dobrym skutkiem (linki na ich stronie). Ja używam wszystkich - do silnika, do skrzyni biegów i do przekładni kierowniczej. Uważam że działają bardzo dobrze i przynajmniej połowa tego co o nich piszą to prawda:) Od trzech lat jeżdzę 1Z z chipem. Turbina mocno przesilona a lubię sie pościgać i to często na zimnym silniku:( Po trzech latach takiego jeżdżenia zero zmian w silniku, jest jak 3 lata temu (wszystkie parametry z VAG, cisnienie sprężania itp.). Uważam że to w dużej mierze zasługa ceramizera, który właśnie chroni silnik i turbinę przy gorszym smarowaniu. Ten do skrzyni biegów wlewa się do skrzynie biegów (a nie np. do baku

. Jeżeli synchronizator nie jest uszkodzony a tylko się zaciera, to pomoże. U Ciebie wygląda na zacierający się, bo uszkodzony powodowałby zgrzyt przy każdym wrzucaniu tego biegu.