dławienie na wolnych obrotach w mk2 MH
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dławienie na wolnych obrotach w mk2 MH
witam!!! w mk2 MH 88 rok na gaźniku, dławi mi sie na wolnych obrotach i gaśnie jak wkręce go na obroty wszystko wporządku co może byc nie tak z góry dziekuję za odpowiedzi
- het
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob paź 08, 2005 15:28
- Lokalizacja: Gołuchów koło Kalisza
- Kontakt:
mam ten sam silnik i nawet rocznik i w moim było tak że na niskich obrotach poprostu gasł a jak sie gaz wciskało było ok wymieniłem pompe paliwową i kable i do dziś jest ok
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2093406#2093406 - zapraszam do obejrzenia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2093406#2093406 - zapraszam do obejrzenia
HET mam taką do Ciebie proźbę czy miałbys mozliwość zrobienia zdjęcia z gówr silnika bez obudowy filtra bo dokladniej mi chodzi o zbiorniczek wyrównawczy paliwa do gaźnika nie wiem czy mam dobrze przewody podłaczone mianowicie ten na samej górze mam odpływowy do zbiornika ten na dole samym do krućca gaźnika od tyłu a trzeci do pompki paliwowej, a mam jeszcze takie pytanie do czego służy druga gardziel w gaźniku jedna otwiera sie jak dodaje sie gazu a do czego druga.........., i jest tam też srubka regulująca co nią sie reguluje z góry dziekuje za odp
ok moze i tak ale widzicie nie dopisałem dlaczego mi sie tak stało chodzi o to że zdjołem gaźnik i jak załozyłem dopiero sie zaczeły takie problemy w sensie z 2 gaźników zrobiłem jeden bo uszkodził mi sie zbiornik wyrównawczy paliwa oraz silownik podciśnienia ten co z przodu widać taki czarny i tam jest jakaś śrubka własnie od tego silownika na jednym trzpieniu z nim do regulacji żeby uchulić przepustnice ale nie wiem do czego ona jest bo z głupoty ją sobie pokręciłem
U mnie bylo to samo. Gaznik poszed do regulacji i bylo ok. Wczoraj znowu jak puscilo mu ssanie to spadaly mu obroty tak ze zgasl ze 2 razy. Dzisiaj znowu chodzil idealnie. Nie wiem o co biega juz.
[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
ja w poniedziałek zobacze co i jak i jeszcze pogrzebie przy gaźniku bo czuje że to musi byc jakaś zwiazana z tym przyczyna
[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 23:02 ]
i stalo sie bylem pogrzebalem i co sie okazalo ku mojemu zdziwieniu odlaczyl mi sie przewod od gaznika co dochodza tam takie przewody z tylu gaznika podlaczylem i jest ok wszystko ok teraz mam tylko problem bo plywa mi na obrotach
[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 23:02 ]
i stalo sie bylem pogrzebalem i co sie okazalo ku mojemu zdziwieniu odlaczyl mi sie przewod od gaznika co dochodza tam takie przewody z tylu gaznika podlaczylem i jest ok wszystko ok teraz mam tylko problem bo plywa mi na obrotach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości