
Jakieś pomysły? A jak się dostać do tej mębranki od regulatora ciśnienia paliwa? Trzeba te małe śruby na torxa odkręcić? Chciałbym wyjąć cały wtrysk, przewody paliwoe mają normalny gwint? Bo nie chcę niczego urwać
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brudy...kwadrat pisze:Haki, świece niedawno wymieniane, kopułka z palcem wyglądają na dobre (zasiegałem rady kolegi, który bawi się w mechanikę), kable w nocy nie mają przebić. I tak będę musiał to wymienić, ale wątpię, że wina leży po stronie kabli, kopułki. Jak myślisz? były ba aż takie objawy przez kijowy układ zapłonowy?
Dokładnie ... poczytaj o nalotach na świecach a raczej o ich barwie - wiele ci to powie.kwadrat pisze:Haki, świece niedawno wymieniane, kopułka z palcem wyglądają na dobre (zasiegałem rady kolegi, który bawi się w mechanikę), kable w nocy nie mają przebić. I tak będę musiał to wymienić, ale wątpię, że wina leży po stronie kabli, kopułki. Jak myślisz? były ba aż takie objawy przez kijowy układ zapłonowy?
Wąż przy cylindrze sprawdzałem parę dni temu i wyglądał na dobry, ale teraz jutro jeszczę raz sprawdze, może po wyjęciu tego wtrysku będzie coś więcej widać.matisim pisze:winny był wąż od podciśnenia przy 4 cylindrze. no i nieco zapłon jeszcze jest przestawiony- też sprawdź.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości