Wskaźnik paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Wskaźnik paliwa

Post autor: rafal1234567899 » pt sty 29, 2010 17:57

JUż ze cztery razy wskazówka paliwa wyszła po za skale pomimo że bak jest pusty i zostaje tam i muszę później cofać ją ręcznie bo się zacina. szukałem zwarcia na kablach itp. ale nic nie pomaga teraz narazie nie cofam bo zaraz znowu skacze po za skale pomysły mi się skończyły. Co może być tego przyczyną?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 18:01

Nie rozumiem Twojego postu kolego ... bak pusty ... wskazówka się wychyla .. ale w którą stronę max-min ?? Podstawowym błędem jest to ,że dopuszczasz do takiego stanu jak pusty zbiornik paliwa- nie zdziw się jak pompka powie Ci bye :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt sty 29, 2010 18:20

Haki pisze:Nie rozumiem Twojego postu kolego ... bak pusty ... wskazówka się wychyla .. ale w którą stronę max-min ??
rafal1234567899 pisze:i muszę później cofać ją ręcznie bo się zacina.
Cofa się do tyłu - to chyba logiczne :chytry: Chyba, że można cofać do przodu :blush:

Trzeba sprawdzić co się dzieje z mechanizmem ilości paliwa w baku i przewody ...
Jeśli nic z tego to pozostaje sam licznik


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Post autor: rafal1234567899 » sob sty 30, 2010 12:17

Haki, nie wiedziałem że weźniesz to dosłownie mając na myśli pusty bak mam na myśli że w baku jest ok. 5l co nie można powiedzieć że jest pełny i pisząć" po za skale" to znaczy że po za skalę czytanie ze zrozumieniem się kłania i powiedz miHaki, w jaki sposób wskaźnik może pójść po za skalę min. jak tam jest słupek ograniczający>. italiano_83, właśnie w baku jest tyle co na rezerwie a podczas jazdy wskaźnik wyskakuje po za skale tak jak bym miał z 60L kable wszystkie sprawdziłem i licznik i ok. A mechanik mówi że on w takim przypadku robi obejście czyli puszcza nowy kabel od żyda do licznika i niby to działa ale ja nie chce żeby mi ktoś grzebał w instalacji i wole sam to robić.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob sty 30, 2010 12:28

zdecydowanie gdzieś robi się zwarcie lub sprężynkę cofającą wskazówke .... strzelił :bajer: spróbój wyjąć sam wskaźnik ilości paliwa i dokładnie go obejżyj lub podmień od kogoś jego wskaźnik lub cały licznik


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Post autor: rafal1234567899 » sob sty 30, 2010 12:47

narazie sobie odpuszczałem taka możliwośc ponieważ nie chcę czegoś zepsuć ale jak nie będzie wyjścia. ale sprężynka jest dobra wystarczy że lekko palce dotknę i przeskoczy to szybko samo wraca s powrotem na zero.
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 12:48 przez rafal1234567899, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob sty 30, 2010 12:52

czyli gdzieś w instalacji masz zwarcie przejrzyj dobrze przewody idace z baku


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Post autor: rafal1234567899 » sob sty 30, 2010 13:21

Wszystko przejrzałem i znalazłem zwracie z tyłu pod siedzeniem al eokazało się że to od ABS-u przejrzałem od pompki do samych zegarów chyba ze gdzies tam głebiej za zegarami mogłem czegoś nie dojrzeć ale tam tyle kabli tylko w sumie tam nic sie nie porusza wiec nie miało jak sie przetrzeć. nie wiem
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 13:22 przez rafal1234567899, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
artekjas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt gru 29, 2009 00:01
Lokalizacja: pruchnik

Post autor: artekjas » sob sty 30, 2010 17:24

wymienilem wczoraj ori zegary na inne z mfa i wszystko fajnie dziala ale wskaznik paliwa chyba az za bardzo. gdy przyspieszam to wskazowka gwaltownie opada i odwrotnie. na starym tego problemu nie bylo. wie ktos moze jak to zlikwidowac?


życie na trzeźwo jest nie do przyjęcia

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości