[mk2] zmiana żarówek na mocniejsze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] zmiana żarówek na mocniejsze
Witam. Chciałbym zmienic żarowki e przednich światłach na mocniejsze. Wie ktos moze jakie kupić?? Slyszalem ze moc zarowek dopasowuje sie do typy klosza.....
Moc swoją drogą, ale ogniskowa też jest bardzo ważna. Jak się okaże że żarówka ma spirale grzejne w innym miejscu niż dopasowane do klosza to mimo większej mocy może się okazać że będzie świecić gorzej. No i oczywiście klosze dla większech mocy mają inaczej rozwiązane systemy chłodzenia lysttra i szkła. najlepiej zmieniać klosz z żarówką.
pozdrowienia el Kopyto
jak powiedział bodzio, kup se jakieś filipsy albo osramy dobre i do tego załóż przekaźniki jak jeszcze nie masz i wtedy zobaczysz różnice. roboty niedużo a efekt piorunujący. a nie kombinuj z jakimiś tandetnymi stowatówkami, bo nie dość że możesz widzieć mniej to jeszcze sie narazisz innym użytkownikom dróg i policmajstrom
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
daj se spokoj ze 100W bo to mocniej oslepia tylko a drogi lepiej nie oswietli.. i ci jeszcze nadwyrezy instalacje.. kup pozadne Philipsy lub hella i bedzie napewno lepszy efekt!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Zapomij o wiekszych, to glupi pomysl, lepiej zaloz przekazniki a efekt bedzie murowany i pewniejszy, do tego dobre markowe zaroweczny philipsa np. GT150 i bedzie miodzio.
Jesli nie wiesz o co chodzi z przekaznikami, to Ci wyjasniam, ze w MK2 niemcy sie nie postarali i troche kaszane odwalili, bo prad do zarowek wedruje przez pol samochodzu, bezpieczniki, wlacznik i wraca znowu przez pol samochodu i na tym odcinku sa duze spraty napiecie, przez do zarowki nie swiaca, jak powinny. Rozwiazaniem jest danie przekaznikow blisko lamp, ktore sa wlaczane przez to napiecie, ktorym dotychczas sa zasilane lampy a prad do lamp jest brany wprost z akumulatora, ktory jest bliziutko. Po drodze jeszcze jakis bezpieczniczek i efekt murowany. U siebie tak zrobilem i jestem bardzo zadowolony i o zadnych mocniejszych zarowkach nawet nie mysle
Jesli nie wiesz o co chodzi z przekaznikami, to Ci wyjasniam, ze w MK2 niemcy sie nie postarali i troche kaszane odwalili, bo prad do zarowek wedruje przez pol samochodzu, bezpieczniki, wlacznik i wraca znowu przez pol samochodu i na tym odcinku sa duze spraty napiecie, przez do zarowki nie swiaca, jak powinny. Rozwiazaniem jest danie przekaznikow blisko lamp, ktore sa wlaczane przez to napiecie, ktorym dotychczas sa zasilane lampy a prad do lamp jest brany wprost z akumulatora, ktory jest bliziutko. Po drodze jeszcze jakis bezpieczniczek i efekt murowany. U siebie tak zrobilem i jestem bardzo zadowolony i o zadnych mocniejszych zarowkach nawet nie mysle
Ja sam montowalem, na allegro kupilem przekazniki samochodowe 40A z podstawka i przewodami wyprowadzonymi, do tego troche przewodow najlepiej 2,5², oprawki na bezpieczniki. W domu wszystko polutowalem, zaizolowalem i przygotowalem tak do zamontowania a potem do samochodu z tymLusix pisze:dzieki za podpowiedzi... dam rade ten przekaznik sam zamontowac??
Do swiatel dochodza 3 przewody - bialy, zolty i brazowy albo czarny. Bialy to drogowe, zolty mijania a czarny masa Jeden przekaznik zasilasz miedzy bialy i czarny, drugi zolty a czarny. Z akumulatora prowadzisz przez bezpieczniki prad do jednych stykow przekaznikow a drugimy wyprowadzasz na lampki. Masy lampek laczysz ze soba i podpinasz do minusa akumulatora
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości