Witam.
Mam straszny problem z moim golfem mk2. Mechanicy u których byłem nie wiedzą jak go rozwiązać.
Wszystko zaczęło się od tego, że pewnego dnia zamarzł mi9 płyn chłodniczy. Nie wiedziałem o tym i pojechałem samochodem. Gdy się zorientowałem było już za późno. Po rozmrożeniu okazało się że chłodnica przecieka. Wymieniłem na nową.
Niestety nadal coś było nie tak. Nie było obiegu płynu na nagrzewnicę i reduktor. Mechanik powiedział, że pompa jest zepsuta, bo prawdopodobnie pióra się wyłamały, i trzeba kupić nową. Kupiłem, a ten założył ją. W trakcie kazał jeszcze kupić nowy termostat i jakieś trójniki. Po montażu okazało się, że nadal nie jest pompowany płyn na nagrzewnicę. Tak jakby było za niskie ciśnienie.
Co teraz? Wie ktoś w czym może być problem? Mechanik pierwszy mówi, że widzi to pierwszy raz w życiu. Drugi kazał wymienić nagrzewnicę, ale realnie myśląc może ona jest dobra, bo przecież to raczej coś w układzie chłodzenia.
Jeśli ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać proszę o poradę.
Z góry dzięki.
Dodam, że mam golfa Mk2 1.3 benzyna + LPG rocznik ‘91.
Problem z układem chłodzenia.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
trzeba by odpiąć węże idące do nagrzewnicy te w komorze silnika i zobaczyć czy leci z nich płyn, może układ jest mocno zapowietrzony, nagrzewnica/przewody zapchane i niektóre mk2 mają termostat na wezu idącym do nagrzewnicy sprawdzić to i zdać relację
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 11:19 przez RasPL, łącznie zmieniany 2 razy.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
matty24, chodzi o termostat nagrzewnicy
wiec trzeba by sprawdzić te metalową rurę idącą od pompy wody wzdłuż silnika może się zatkała
wiec trzeba by sprawdzić te metalową rurę idącą od pompy wody wzdłuż silnika może się zatkała
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jest zatkana. Mechanik użył metalowego "wężyka" z magnesem na końcu i normalnie, bez problemu złapał się pompy.
Co do termostatu to będę dzwonić do mechanika, żeby sprawdził.
Dodam jeszcze, że jak odpiął wężyk to widać było płyn. Im niżej dawał wężyk, tym wyżej płyn był.
Cały obieg jest więc w porządku, jedynie ten odcinek do nagrzewnicy szwankuje :/.
Jeszcze zbadam sprawę z tym termostatem i dam znać.
Edit
Mechanik powiedział, że termostat od nagrzewnicy nie robi róznicy bo płyn wogóle nie dostaje się do niej.
Co do termostatu to będę dzwonić do mechanika, żeby sprawdził.
Dodam jeszcze, że jak odpiął wężyk to widać było płyn. Im niżej dawał wężyk, tym wyżej płyn był.
Cały obieg jest więc w porządku, jedynie ten odcinek do nagrzewnicy szwankuje :/.
Jeszcze zbadam sprawę z tym termostatem i dam znać.
Edit
Mechanik powiedział, że termostat od nagrzewnicy nie robi róznicy bo płyn wogóle nie dostaje się do niej.
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 20:31 przez matty24, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości