Migająca kontrolka układu chłodzenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Migająca kontrolka układu chłodzenia
Witam .
Fakt faktem migała mi kontrolka płynu chłodnicy , dolałem i dalej mi miga.. co jest przyczyna ?
Fakt faktem migała mi kontrolka płynu chłodnicy , dolałem i dalej mi miga.. co jest przyczyna ?
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
ale to nie zmienia faktu ze wentylator mi nie kręci . Zaraz po uruchomieniu silnika powienien kręcić..golfikdina pisze:Miałem podobnie jak ty, wpierw nalej i sprawdz czy czasem pod autem nie ucieka ci odrazu po dolaniu płyn. Jak nie ucieka to czujnik
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 13:22 przez Młody90, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wentylator na chłodnicy ?? on się załącza jak musi a nie po uruchomieniu silnika...ma za zadanie chłodzić płyn w chłodnicy kiedy ten jest za gorący. Najpierw otwiera się termostat a później dopiero chodzi wiatrak...Młody90 pisze:wentylator mi nie kręci . Zaraz po uruchomieniu silnika powienien kręcić..
no własnie. Wczoraj dolałem plynu prawie na maxa . I dzisiaj rano odpaliłem autko i przejechałem z 5 km i nagrzał sie bardzo szybko do 3 kreski . Kiedy zrobiłem postój , otwarłem maske i zaczeło parować ze zbiornika gdzie wlałem płyn .Qto pisze:on się załącza jak musi a nie po uruchomieniu silnika...ma za zadanie chłodzić płyn w chłodnicy kiedy ten jest za gorący
Zrobiłem dwa zdjęcia chłodnicy . Sa dwa wtyki i powiedzcie mi ktory jest który .
http://img148.imageshack.us/img148/3739/dsc00010yt.jpg
http://img246.imageshack.us/img246/5118/dsc00009ls.jpg
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 13:31 przez Młody90, łącznie zmieniany 1 raz.
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
odkręć korek od zbiorniczka i zobacz czy nie ma zawiniętej uszczelki ja miałem zawinietą i wyrzucał płyn przez zaworek bezpieczeństwa
aha korek zbiorniczka z płynem nie może być całkiem dokręcony, dokręcasz na maksa i popuszczasz odrobine pozdro
aha korek zbiorniczka z płynem nie może być całkiem dokręcony, dokręcasz na maksa i popuszczasz odrobine pozdro
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 14:02 przez kamien11985, łącznie zmieniany 2 razy.
www.opolskiVAG.pl
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
http://img148.imageshack..../dsc00010yt.jpg zasilanie wiatraka
http://img246.imageshack..../dsc00009ls.jpg a to czujnik ktory daje sygnał/ załącza dmuchawke. widze tam izolacje- sprawdz te kable bo mogą byc upalone albo przerwane.
Młody wiatrak sie kręci cały czas w samochodach z silnikami montowanymi wzdłużnie wtedy wiatrak ma napęd paskiem klinowym z wału korbowego.
poszukaj tematow na temat pompy wody i objawy walniętej uszczelki pod głowicą moze tam znajdziesz odpowiedz . pozdrawiam
http://img246.imageshack..../dsc00009ls.jpg a to czujnik ktory daje sygnał/ załącza dmuchawke. widze tam izolacje- sprawdz te kable bo mogą byc upalone albo przerwane.
Młody wiatrak sie kręci cały czas w samochodach z silnikami montowanymi wzdłużnie wtedy wiatrak ma napęd paskiem klinowym z wału korbowego.
poszukaj tematow na temat pompy wody i objawy walniętej uszczelki pod głowicą moze tam znajdziesz odpowiedz . pozdrawiam
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
izolacje sprawdzilem , jak dla mnie to wszystko z izolacja dobrze , nic nie poprzepalane ,
nie wiem jak sprawdzic czy czujnik i zasilanie wiatraka maja jakiekolwiek napiecie , ale zauwazylem ze po wlaczeniu zaplonu , kontrolka znika , po zapaleniu auta tez sie nie wlacza , ale po wlaczeniu swiatel zaczyna migać , pomiga i zgaśnie , zostawilem na benie troszke autko , pochodziło i po 3-4 minutach szybko sie nagrzało a wentylator dalej nie chodził .
Tak jak kolega wyżej napisał uszczelka korka byla lekko ugięta dlatego płyn wypływał.
A co z ty wentylatorem ?
nie wiem jak sprawdzic czy czujnik i zasilanie wiatraka maja jakiekolwiek napiecie , ale zauwazylem ze po wlaczeniu zaplonu , kontrolka znika , po zapaleniu auta tez sie nie wlacza , ale po wlaczeniu swiatel zaczyna migać , pomiga i zgaśnie , zostawilem na benie troszke autko , pochodziło i po 3-4 minutach szybko sie nagrzało a wentylator dalej nie chodził .
Tak jak kolega wyżej napisał uszczelka korka byla lekko ugięta dlatego płyn wypływał.
A co z ty wentylatorem ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
sprawdzasz to tak: odepnij od chłodnicy kabelki i bierzesz wsuwkę i wkładasz na pin 1 i 2 lub 1 i 3 jak nie kreci to winna w łączeniu pewnie bedzie koło aku masz kostkę idzie pod nim od strony silnika na sciance zobaczysz kostkę i sprawdz ją
tu masz foto co i jak: tylko nie patrz na czerwone strzałki i te wtyczkę ale taką samą masz mieć od strony aku przy chłodnicy i na niej spinasz spinką tylko żeby cie nie kopło!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/290 ... 54dc6.html
[ Dodano: 30 Sty 2010 16:42 ]
co do wentylatora po spięciu powinien się kręcić nawet na wyłączonym zapłonie i przy obojetnej temp
tu masz foto co i jak: tylko nie patrz na czerwone strzałki i te wtyczkę ale taką samą masz mieć od strony aku przy chłodnicy i na niej spinasz spinką tylko żeby cie nie kopło!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/290 ... 54dc6.html
[ Dodano: 30 Sty 2010 16:42 ]
co do wentylatora po spięciu powinien się kręcić nawet na wyłączonym zapłonie i przy obojetnej temp
passat b5 115KM AZM 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości