MK2 jak podłaczyc podgrzewane fotele ?? orginalna instalka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 02:43
- Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn
- Kontakt:
Juz tłumacze o co chodzi , wiec tak- fotele z cała wiazka zostawiłem u lakernika który mi zmini fotele i jak bede odbierał auto to juz bede miał załozone, gdyz auto stoi w Ostrołece a ja jestem teraz w Olsztynie i wpadam w weekend tylko po auto. On mi załozy fotele instalke schowa pod taicerke i mi zostaje podłaczyc . Fotki zrobie w piatek jak odbiore auto ( a myslałem ze to troszkie pomoze )
Ostatnio zmieniony pn mar 06, 2006 01:59 przez mishaxxl, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy w MK2 powdem nie działania podgrzewania fotela tez zazwyczaj jest oderwanie sie kabelka od czujnika w macie grzewczej?Jest to oryginalny fotel i instalacja w w wersji GT z 1989r.prąd dochodzi do przekaznika pod fotelem, przekaznik działa, prąd idzie do przewodów które wchodza do fotela a fotel zimny.I drugie pytanie: czy regulacja podgrzewania fotela działa na zasadzie potencjometru czy skokowo załącza poszczególne segmenty maty grzewczej.Chodzi mi o to czy w miare regulownia pokretłem regulacji ma się zmieniać napięcie
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 02:43
- Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn
- Kontakt:
MMVW
Witam widze ze masz orginalana instalke a ja nie wiem jak podłaczyc mogł bys mi narysowac taki shcemacik jak masz to podłaczone tzn. jaki kabel {kolor} gdzie jest podłaczony czyli co do czego ja umiesciłem schemat swojej instalacji ale nie wiem jak to podłaczyc , z góry dzieki .Był bym bardzo widzeczny za umieszczenie czegos takiego
KOlega "GREG" wprowadza zament w tym momencie , bo nie wie o czym mowa , instalacja w mk2 nie miałą żadnych czujników w fotelach , dopiero od mk3 były i tak nie jetsem pewien bo nie miałem w rękach instalacji od mk3 , od mk4 już miały na bank za to do mk2 miałem i to 3 komplety ORYGINALNE i nic takiego nie było. Widocznie fotele mk2 nie wymagały instalacji tych czujników dlatego ich nie było.
Sami się zakręcacie i potem nie wiadomo o co chodzi
Sami się zakręcacie i potem nie wiadomo o co chodzi
Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)
arek - mk3 mająna bank czujnik w macie - bo rozbierałem naprawiając to raz. Mam oryginalne fotele w mk3 i rozbierałem matę bo się urwał kabelek od czujnika - AREK może mialeś maty nie od mk3?? Co do mk2 to możemy dyskutować. Jesli nie wierzysz rozbiorę fotel lewy czy prawy w moim mk3 i porobię fotki - chyba wiem co naprawiałem. Sprawdziłem w ETCE - AREK - zobacz na załaczonym zdjęciu - spod fotela wychodzi 6 kabli 2 - grzanie oparcia , 2 grzanie siedziska i 2 czujnik.
Ostatnio zmieniony czw mar 16, 2006 09:54 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
i jeszcze jedno - jeśli nie mają czujnika maty w mk2 to czym są zabezpieczone przed przegrzaniem??? to czujnik decyduje o załączaniu i rozłączaniu przekaźnika, a jak czytałeś chłopaków post to w mk2 tak samo jak w mk3 są przekaźniki pod fotelemi. Nie żebym się spierał, ale chyba zdajesz sobie sprawę że brak czujnika doprowadziłby albo do przepalenia włókien grzewczych albo do pożaru. Wiem - bo na krótko kiedyś podpiąłem bez przekaźnika i czujnika - nie da się wytrzymać od temperatury którą wytworzyła mata.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości