Nie chce odpalic po odłączeniu akumulatora?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Nie chce odpalic po odłączeniu akumulatora?

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 15:57

Witam.
Przedwczoraj mialem wyjęty akumulator w celu podładowania go bo ostatnio mało jeżdżę samochodem i poprostu już byl słaby bo z ledwością się central otworzyl.
No i ładowałem go ok 7 godz do pełnego naładowania i z powrotem po tych 7 godz podłaczylem go. To było przed wczoraj .
Dzisiaj wsiadam do samochodu , prubóję go odpalić no i samochód nie chce odpalic chociaż ladnie kreci?
Co mogło się stać czyżby coś z komputerem mógł sie rozprogramować przez to że bylo ako wyjęte przez te 7 godzin?
Wcześniej jak ładowałem to sie nic nie stalo ? Normalnie potem odpalił?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 29, 2010 15:58

moze immo się rozkodował



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt sty 29, 2010 16:00

Ale jak coś z immo to kontrolka by się zapaliła...

[ Dodano: 29 Sty 2010 15:01 ]
A jakieś inne dziwne rzeczy zaobserwowałeś? Jakieś kontrolki świecą czy coś ? Sprawdź czy w wężu jest paliwo przy filtrze.
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 16:01 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 16:01

Miałem to samo praktycznie ostatnio. U mnie doszedł jeszcze nowy filtr paliwa - bo w starym była sama parafina :grrr:
Kręciłem i nic... odłączyłem rurę idącą od turbinki do kolektora - 1 psiknięcie PLAKA i zagadał jak nowy....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 16:09

poolak2006 pisze:Ale jak coś z immo to kontrolka by się zapaliła...

[ Dodano: 29 Sty 2010 15:01 ]
A jakieś inne dziwne rzeczy zaobserwowałeś? Jakieś kontrolki świecą czy coś ? Sprawdź czy w wężu jest paliwo przy filtrze.
żadne kontrolki sie nie świeca a filtr paliwa mam swieżo wymieniony?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt sty 29, 2010 16:13

No ok że wymieniony to dobrze ale czy paliwo w wężach jest ?



walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 16:16

poolak2006 pisze:No ok że wymieniony to dobrze ale czy paliwo w wężach jest ?
Tak mi sie przypomniało?
Ze wczoraj odpalalem samochod po tym ladowaniu akumulatora no i odpalil normalni ?



DEIM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 26, 2010 17:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: DEIM » pt sty 29, 2010 16:18

może CI paliwo zamarło i dlatego nie chce zaprażyć ? Sprawdz to...


Golf 3 VR6

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 16:19

poolak2006 pisze:No ok że wymieniony to dobrze ale czy paliwo w wężach jest ?
No na to nie patrzalem zaraz pójdę sprawdzić

[ Dodano: 29 Sty 2010 15:22 ]
DEIM pisze:może CI paliwo zamarło i dlatego nie chce zaprażyć ? Sprawdz to...
paliwo zamoarzło? raczej niemozliwe bo jest temp w granicach 0 st a samochod stoi w garażu nieogrzewanym co fakt ale zawsze tez troche lepiej.
Takze to odpada.



DEIM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sty 26, 2010 17:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: DEIM » pt sty 29, 2010 16:27

no to jak stoi w garazu to naprwno nie zamarło paliwo nie ma szans :(


Golf 3 VR6

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 17:04

Ale dalem plame????
wlasnie wrocilem z garażu bo jak kilka razy pokrecilem i zauważylem ze ako slabnie ze az w koncu z ledwoscia krecil ( to z tego wniosek ze jezeli ladowalem przedwczoraj i juz by sie wyladowal to jest juz na smieci i musze nowy kupic? )
A wiec wziąłem akumulator z mojego drugiego auta tez diesla aku 74ah no i podłaczyłem ? I tak podłaczylem ze dało zwarcie bo ja głupi zapomnialem ze w tym aku sa odwrotnie plus z minusem jak w golfie.
Czy mogło sie cos stac przez to zwarcie?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 17:08

walter_x pisze:Ale dalem plame????
wlasnie wrocilem z garażu bo jak kilka razy pokrecilem i zauważylem ze ako slabnie ze az w koncu z ledwoscia krecil ( to z tego wniosek ze jezeli ladowalem przedwczoraj i juz by sie wyladowal to jest juz na smieci i musze nowy kupic? )
A wiec wziąłem akumulator z mojego drugiego auta tez diesla aku 74ah no i podłaczyłem ? I tak podłaczylem ze dało zwarcie bo ja głupi zapomnialem ze w tym aku sa odwrotnie plus z minusem jak w golfie.
Czy mogło sie cos stac przez to zwarcie?
Skrzynkę z bezpiecznikami sprawdź .. mogło coś wywalić...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 17:14

Haki pisze:
walter_x pisze:Ale dalem plame????
wlasnie wrocilem z garażu bo jak kilka razy pokrecilem i zauważylem ze ako slabnie ze az w koncu z ledwoscia krecil ( to z tego wniosek ze jezeli ladowalem przedwczoraj i juz by sie wyladowal to jest juz na smieci i musze nowy kupic? )
A wiec wziąłem akumulator z mojego drugiego auta tez diesla aku 74ah no i podłaczyłem ? I tak podłaczylem ze dało zwarcie bo ja głupi zapomnialem ze w tym aku sa odwrotnie plus z minusem jak w golfie.
Czy mogło sie cos stac przez to zwarcie?
Skrzynkę z bezpiecznikami sprawdź .. mogło coś wywalić...
No sprawdzę , a jest moze gdzies jakis glowny bezpiecznik?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 17:39

walter_x pisze: No sprawdzę , a jest moze gdzies jakis glowny bezpiecznik?
Są - podnieś pokrywkę - którą masz na aku - tam będziesz miał główne bezpieczniki - w postaci blaszek... zobacz czy nie przepalone.
Swoją drogą - założyłeś inny aku by sprawdzić czy odpala ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 520 gości