coś nie tak z chłodzeniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no ale tak nagle wychładza?? z gorącego przez letnie i do zimnego?? w sumie tak sie dzieje na 3 i 4 biegu nadmuchu,
potrzebny mi ktoś z 1,3mh kto by mi mógł porobić zdjęcia każdego z węzy gdzie wchodzi wychodzi bo chce jeszcze zobaczyć czy wszystko jest na swoim miejscu mógłby ktoś pomóc?? ew etka mile widziana byłbym bardzo wdzięczny
potrzebny mi ktoś z 1,3mh kto by mi mógł porobić zdjęcia każdego z węzy gdzie wchodzi wychodzi bo chce jeszcze zobaczyć czy wszystko jest na swoim miejscu mógłby ktoś pomóc?? ew etka mile widziana byłbym bardzo wdzięczny
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie powinno to mieć miejsca, zarówna na jałowych obrotach jak i po dodaniu gazu płyn powinien być tłoczony przez nagrzewnicę.
Wszystko wskazuje na urkęcony wirnik pompy lub zapowietrzony układ.
Doprowadz do otwarcia termostatu i układ się sam odpowietrzy.
to akurat jeszcze wcale nie oznacza ze jest sprawny układ.Tomasz Bis pisze:Po odkręceniu korka i zwiększeniu obrotów powinno być widać wzrost przepływu płynu przez wężyk idący od chłodnicy /cienki/ . To oznacza że układ jest sprawny i pompa pompuje.
Wszystko wskazuje na urkęcony wirnik pompy lub zapowietrzony układ.
Doprowadz do otwarcia termostatu i układ się sam odpowietrzy.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czyli można z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić że w układzie nie ma już powietrza. Jeśli tak to znaczy że ciśnienie wody jest za słabe na jałowych obrotach żeby wymusić przepływ przez nagrzewnicę. Po dodaniu gazu jest wystarczający lub być może masz nieszczelną klapkę w obudowie nagrzewnicy która oddziela ciepłe od zimnego lub obkręcony wilnik pompy wody. Chyba inne możliwości się wyczerpały.
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 18:23 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
dolny wąż będzie gorący jak się otworzy termostat i pójdzie na duży obieg -na trasie 4-6 km gdzie ci ma się silnik zagrzać to takiej temperaturymark_89 pisze:no to tak teraz krótka trasa ok 4km w jedną stronę po ok 6km wskazówka na liczniku jest na połowie ogrzewanie chodzi na 3 biegu cały czas gorąco, przyjeżdżam otwieram maskę macam węże dolny od chłodnicy letni, góra gorąca, znów zapowietrzony?? ale ogrzewanie było non stop, więc sam juz niewiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 242 gości