Jaką prawidłową nazwę ma ta rura?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rob_S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt gru 14, 2007 09:57
Lokalizacja: Kobierzycko k.Sieradza

Jaką prawidłową nazwę ma ta rura?

Post autor: Rob_S » czw sty 28, 2010 01:25

Jak w temacie,jest cała popękana i do wymiany.Ile to może kosztować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw sty 28, 2010 03:34

Cała część 7 z rysunku to "komora regulacji", różni się dla pojazdów z klimatyzacją (1J0 129 594G) lub bez (1J0 129 594F). Ale wygląda jak gdyby wąż powietrzny (górny) nie był oddzielany. Jeśli jednak jest to część oddzielna, jak ta z nr 11 to jest to „wąż powietrzny”, numer VW 049 129 627 T, o Ø40,2mm.
Gdyby górny wąż był nieco większy od tego dolnego to kolejnym większym rozmiarem węża powietrznego jest Ø60mm, numer VW N902 260 03.
Obrazek



Awatar użytkownika
Rob_S
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt gru 14, 2007 09:57
Lokalizacja: Kobierzycko k.Sieradza

Post autor: Rob_S » czw sty 28, 2010 15:07

Dzięki kolego,teraz będę wiedział o co pytać :bajer:



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » czw sty 28, 2010 17:57

Witam!

Mam podobną rurę u siebie w 1.6 16V AUS, pytałem w serwisie i niestety trzeba kupować całą komorę, samej rury podobno nie sprzedają. A cała komora to koszt ok 600pln!!!!, więc zrezygnowałem i założyłem kawałek zwykłej karbowanego gumowego węża - dostałem go w sklepie z częściami do maszyn rolniczych :-), koszt około 20pln.


Pozdrawiam Grzesiek.

Awatar użytkownika
zeusmobil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr gru 02, 2009 09:16
Lokalizacja: Mielec / Przecław

Post autor: zeusmobil » czw sty 28, 2010 18:05

wykorzystać możesz osłonę lag do emzetki jest gumowa i tania :green_fuck:


PUNKS NOT DEAD !!!

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » czw sty 28, 2010 18:12

zeusmobil pisze:wykorzystać możesz osłonę lag do emzetki jest gumowa i tania
i będzie wyglądać prawie jak ori :bigok:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 400 gości