Dziurawy wydech - naprawa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaro12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt maja 20, 2008 13:49
Lokalizacja: nie wiem

Dziurawy wydech - naprawa

Post autor: jaro12345 » śr sty 27, 2010 19:06

Witam,

Spotkał się ktoś z Was z tym że można wydech kleić.
Nie spawać tylko zakleić.
Właściwie u mnie zaczyna buczeć bo dziura się pojawiła w tłumiku środkowym.
A chciałbym to zrobić niedużym kosztem aby wytrzymało blisko rok, nawet krócej bo będę zamierzał auto wymienić na młodszy rocznik bo coś i silnik i olejem się posila.
Oczywiście wykładać 200 na nowy ze sklepu to raczej nie uśmiecha mi się.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr sty 27, 2010 19:08

jaro12345 pisze:A chciałbym to zrobić niedużym kosztem aby wytrzymało blisko rok
nie uda ci się, lepiej wymień, mniej straconych nerwów.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
radek108
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:19
Lokalizacja: toruń

Post autor: radek108 » śr sty 27, 2010 19:09

A NIE MYŚLAŁEŚ O UŻYWCE?


golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » śr sty 27, 2010 19:09

jest do kupienia taka pasta do klejenia tłumików, stosuje sie ją na łączenia i na dziurki też.

polecam:
http://allegro.pl/item871008069_pasta_w ... i_rur.html
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 19:11 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » śr sty 27, 2010 19:23

lepiej zaspawac... to wcale nie jest drogie (jam jest spawacz)... jak mala dziurka to Ci tylko "cyknie", a jak troche wieksza to niech ci przyspawa kawalek blaszki i rok da rade napewno... .a koszt bedzie sie wachal od 10 do max (ale to max) 30zl... wiec chyba nie warto wydawac 20zl na kleje, ktore (moim zdaniem) niewytrzymaja tyle co spawy



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » śr sty 27, 2010 19:26

no jak ma do czego spawać to pwenie :) ja sie spotkałem z takimi tłumikami które sie trzymały tylko na kleju :p :grin:



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » śr sty 27, 2010 19:39

matisim pisze:no jak ma do czego spawać to pwenie ja sie spotkałem z takimi tłumikami które sie trzymały tylko na kleju :p
no wszystko moze sie zdazyc, jak nie ma do czego przyspawac no to lipa, na ten rok wstawilbym poprostu rure (idac najtanszym kosztem)

kiedys w MK3 obgnil mi koncowy w miejscu gdzie z puszki wychodzi rura... byla lekka dziurka wiec pojechalem obspawac dookola (jak juz to dookola zeby bylo pozadnie pomyslalem)... i co?? tego samego dnia zbieralem go z ulicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 27, 2010 19:45

jaro12345 pisze:200
nie 200 tylko 90-100 i założenie takiego zamiennika np Polmostrów to najlepsze wyjscie. Spawanie ci rok raczej nie wytrzyma a przy sprzedaży za burczący tłumik zaraz bedziesz musiał jechac z ceną.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » śr sty 27, 2010 19:58

Paweł Marek pisze:założenie takiego zamiennika np Polmostrów to najlepsze wyjscie. Spawanie ci rok raczej nie wytrzyma
oczywiscie nowka t onowka i nikt tego niepodwazy... ale klocil bym sie do tego spawania na rok, oczywiscie jezeli jest juz tragiczne procho to sie zgodze, ale jezeli nie to spaw (nie smark) jest bardziej wytrzymalszy, twardszy oraz trwalszy niz material rodzimy (pomimo, ze to on pierwszy zaczyna rdzewiec)... przyklad dam taki, ze gdy blache o grubosci 10mm pospawa sie z przetopem oraz bez wad to przy probie lamania (pod prasa) nie peknie spaw tylko material rodzimy (blacha) niedaleko tego spawu :helm:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 27, 2010 20:01

osbe, ja wiem z praktyki, że ze spawania puszki tłumika sa na ogół nici. Nie chodzi o jakość spawu tylko o to ze korozja pojawi się zaraz w innym miejscu albo na brzegu spawu ze zdwojoną szybkością. Ale dezyzja jak zawsze nalezy do Państwa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jaro12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt maja 20, 2008 13:49
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: jaro12345 » śr sty 27, 2010 21:26

Spróbuję tym klejem zrobić - możne coś z tego będzie.



dieloman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 21:28
Lokalizacja: Wrzesnia
Kontakt:

Post autor: dieloman » śr sty 27, 2010 21:52

Można śmiało kleić :D
Ja sklejałem Poksipolem (podobno wytrzymałość metalu - tak pisało ;) ) rurę od wydechu. Na zgięciu była tak duża japa, a samochód chodził jak traktor, więc ją zaszpachlowałem. Czy trzyma to do dzisiaj to nie wiem bo jeździłem z tym 4y miechy (autko sprzedane).

Jak dla mnie można bez problemu kleić tylko trza mieć dobry klej (odporny na temperaturę i przeznaczony do metalu).


Domem nie pojedziesz , a w somochodzie się wyspisz...

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw sty 28, 2010 16:39

Lepiej jest wymienić. Szkoda pieniędzy na klej. Dużo zależy od miejsca i wielkości dziury. Ja wyrwałem używkę środkowy niezłej firmy d bardzo fajnym stanie za 30 zł, z przesyłką wyszło 50.



jaro12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt maja 20, 2008 13:49
Lokalizacja: nie wiem

Post autor: jaro12345 » sob lut 13, 2010 20:10

Jednak postanowiłem w końcu wymienić na nowy, ewentualnie używany w dobrym stanie.

Znalazłem model 30.31 natomiast do mojego jest 30.92 - przynajmniej tak mi się wydaje.
Nie wiem czy to będzie dobre.
Na stronce http://www.dataweb.pl/asp/po/
wpisałem nr katalogowy 233-735 i są tam te dwa modele z tym że jeden do silnika 1.6 a drugi do 1.8 - czy brać to pod uwagę? Nie wiem czy między nimi jest jakaś różnica w ogolę.

Obydwa łączą się z tłumikiem środkowym o numerze 30.30 - więc posiadają wspólny element.

Bo mam zamiar to kupić http://allegro.pl/item922678522_tlumik_ ... zedaz.html

Co o tym myślicie?
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości