Dziurawy wydech - naprawa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziurawy wydech - naprawa
Witam,
Spotkał się ktoś z Was z tym że można wydech kleić.
Nie spawać tylko zakleić.
Właściwie u mnie zaczyna buczeć bo dziura się pojawiła w tłumiku środkowym.
A chciałbym to zrobić niedużym kosztem aby wytrzymało blisko rok, nawet krócej bo będę zamierzał auto wymienić na młodszy rocznik bo coś i silnik i olejem się posila.
Oczywiście wykładać 200 na nowy ze sklepu to raczej nie uśmiecha mi się.
Pozdrawiam.
Spotkał się ktoś z Was z tym że można wydech kleić.
Nie spawać tylko zakleić.
Właściwie u mnie zaczyna buczeć bo dziura się pojawiła w tłumiku środkowym.
A chciałbym to zrobić niedużym kosztem aby wytrzymało blisko rok, nawet krócej bo będę zamierzał auto wymienić na młodszy rocznik bo coś i silnik i olejem się posila.
Oczywiście wykładać 200 na nowy ze sklepu to raczej nie uśmiecha mi się.
Pozdrawiam.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
A NIE MYŚLAŁEŚ O UŻYWCE?
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
jest do kupienia taka pasta do klejenia tłumików, stosuje sie ją na łączenia i na dziurki też.
polecam:
http://allegro.pl/item871008069_pasta_w ... i_rur.html
polecam:
http://allegro.pl/item871008069_pasta_w ... i_rur.html
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2010 19:11 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.
lepiej zaspawac... to wcale nie jest drogie (jam jest spawacz)... jak mala dziurka to Ci tylko "cyknie", a jak troche wieksza to niech ci przyspawa kawalek blaszki i rok da rade napewno... .a koszt bedzie sie wachal od 10 do max (ale to max) 30zl... wiec chyba nie warto wydawac 20zl na kleje, ktore (moim zdaniem) niewytrzymaja tyle co spawy
no wszystko moze sie zdazyc, jak nie ma do czego przyspawac no to lipa, na ten rok wstawilbym poprostu rure (idac najtanszym kosztem)matisim pisze:no jak ma do czego spawać to pwenie ja sie spotkałem z takimi tłumikami które sie trzymały tylko na kleju :p
kiedys w MK3 obgnil mi koncowy w miejscu gdzie z puszki wychodzi rura... byla lekka dziurka wiec pojechalem obspawac dookola (jak juz to dookola zeby bylo pozadnie pomyslalem)... i co?? tego samego dnia zbieralem go z ulicy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie 200 tylko 90-100 i założenie takiego zamiennika np Polmostrów to najlepsze wyjscie. Spawanie ci rok raczej nie wytrzyma a przy sprzedaży za burczący tłumik zaraz bedziesz musiał jechac z ceną.jaro12345 pisze:200
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
oczywiscie nowka t onowka i nikt tego niepodwazy... ale klocil bym sie do tego spawania na rok, oczywiscie jezeli jest juz tragiczne procho to sie zgodze, ale jezeli nie to spaw (nie smark) jest bardziej wytrzymalszy, twardszy oraz trwalszy niz material rodzimy (pomimo, ze to on pierwszy zaczyna rdzewiec)... przyklad dam taki, ze gdy blache o grubosci 10mm pospawa sie z przetopem oraz bez wad to przy probie lamania (pod prasa) nie peknie spaw tylko material rodzimy (blacha) niedaleko tego spawuPaweł Marek pisze:założenie takiego zamiennika np Polmostrów to najlepsze wyjscie. Spawanie ci rok raczej nie wytrzyma
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
osbe, ja wiem z praktyki, że ze spawania puszki tłumika sa na ogół nici. Nie chodzi o jakość spawu tylko o to ze korozja pojawi się zaraz w innym miejscu albo na brzegu spawu ze zdwojoną szybkością. Ale dezyzja jak zawsze nalezy do Państwa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Można śmiało kleić
Ja sklejałem Poksipolem (podobno wytrzymałość metalu - tak pisało ) rurę od wydechu. Na zgięciu była tak duża japa, a samochód chodził jak traktor, więc ją zaszpachlowałem. Czy trzyma to do dzisiaj to nie wiem bo jeździłem z tym 4y miechy (autko sprzedane).
Jak dla mnie można bez problemu kleić tylko trza mieć dobry klej (odporny na temperaturę i przeznaczony do metalu).
Ja sklejałem Poksipolem (podobno wytrzymałość metalu - tak pisało ) rurę od wydechu. Na zgięciu była tak duża japa, a samochód chodził jak traktor, więc ją zaszpachlowałem. Czy trzyma to do dzisiaj to nie wiem bo jeździłem z tym 4y miechy (autko sprzedane).
Jak dla mnie można bez problemu kleić tylko trza mieć dobry klej (odporny na temperaturę i przeznaczony do metalu).
Domem nie pojedziesz , a w somochodzie się wyspisz...
Jednak postanowiłem w końcu wymienić na nowy, ewentualnie używany w dobrym stanie.
Znalazłem model 30.31 natomiast do mojego jest 30.92 - przynajmniej tak mi się wydaje.
Nie wiem czy to będzie dobre.
Na stronce http://www.dataweb.pl/asp/po/
wpisałem nr katalogowy 233-735 i są tam te dwa modele z tym że jeden do silnika 1.6 a drugi do 1.8 - czy brać to pod uwagę? Nie wiem czy między nimi jest jakaś różnica w ogolę.
Obydwa łączą się z tłumikiem środkowym o numerze 30.30 - więc posiadają wspólny element.
Bo mam zamiar to kupić http://allegro.pl/item922678522_tlumik_ ... zedaz.html
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
Znalazłem model 30.31 natomiast do mojego jest 30.92 - przynajmniej tak mi się wydaje.
Nie wiem czy to będzie dobre.
Na stronce http://www.dataweb.pl/asp/po/
wpisałem nr katalogowy 233-735 i są tam te dwa modele z tym że jeden do silnika 1.6 a drugi do 1.8 - czy brać to pod uwagę? Nie wiem czy między nimi jest jakaś różnica w ogolę.
Obydwa łączą się z tłumikiem środkowym o numerze 30.30 - więc posiadają wspólny element.
Bo mam zamiar to kupić http://allegro.pl/item922678522_tlumik_ ... zedaz.html
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości