Ja nic nie chce udowadniać. Tak tylko chciałem wiedzieć waszą opinię na temat seryjnych rurek.KamilW pisze:Co ty nam chcesz udowodnic?!?
Nie martw sie. Już przekonaliście mnie wystarczająco. Szkoda tylkoKamilW pisze: Zrobilismy z Corwaxem wszystko zeby pokazac ci ze to glupi pomysl
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja nie patrze na wygląd auta aby tam miał jakieś kosmiczne spojlery itd. Moim zdaniem pożądne felgi szerokie opony już przedstawiają auto w całkiem nowym obliczu. Dlamnie jest ważne że to VW a nie jakiś wymysł.KamilW pisze:osobiscie proponuje jeszcze zalozyc zapinki na maske, pare niebieskich diod i pokrowce na fotele w ksztalcie foteli kubelkowych i bedzie kolejny golf 3 z cyklu 'polska wies spiewa i tanczy'... pozdrawiam
Ja mam koło siegie autostrade A4 jeszce nie płatną wiec tam moge szaleć. A co do reszty dróg to tak na prostej dochodze do 120-130 i co ciekawe jeszcze niektórzy mnie wyprzedzają.brodaWRC pisze: Panowie taka gorąca prośba jazde po lasach z dużymi prędkościami oraz ogólny wyczyn naprawde lepiej zostawić rajdowcom.Bo niestety niektórym sie wydaje że jak sobie wsadzą 4 spojlery kubel i nalepke sparco do swojego bolidu to nagle poziom ich umiejętności gwałtownie wzrasta....no a póżniej przy drogach stoją krzyże. Kitmen gwarantuje że rozwaga i jazda wprost proporcjonalna do swoich umiejętności daje większe bezpieczeństwo niż najlepsza klatka.
Z tą klatką to chciałem dmuchac na zimne. Bo posiadanie poduszki powietrznej nic nie da gdy kierownica wgniecie kierowce w fotel.
Szkoda też że producenci nie pomyslą aby lepiej zabezpieczyć auto, nawet jeśli pociągnie to za sobą zwiększenie masy o 100kg.
No ale nic na to nie poradzimy.
Wielkie dzięki za wasze opinie. Teraz juz jestem mondziejszy o kolejne informacje.
Pozdrawiam.