Ja nic nie chce udowadniać. Tak tylko chciałem wiedzieć waszą opinię na temat seryjnych rurek.KamilW pisze:Co ty nam chcesz udowodnic?!?
Nie martw sie. Już przekonaliście mnie wystarczająco. Szkoda tylko że pomysł którymi chodził mi po głowie od roku, nie wypali.KamilW pisze: Zrobilismy z Corwaxem wszystko zeby pokazac ci ze to glupi pomysl
Ja nie patrze na wygląd auta aby tam miał jakieś kosmiczne spojlery itd. Moim zdaniem pożądne felgi szerokie opony już przedstawiają auto w całkiem nowym obliczu. Dlamnie jest ważne że to VW a nie jakiś wymysł.KamilW pisze:osobiscie proponuje jeszcze zalozyc zapinki na maske, pare niebieskich diod i pokrowce na fotele w ksztalcie foteli kubelkowych i bedzie kolejny golf 3 z cyklu 'polska wies spiewa i tanczy'... pozdrawiam
Ja mam koło siegie autostrade A4 jeszce nie płatną wiec tam moge szaleć. A co do reszty dróg to tak na prostej dochodze do 120-130 i co ciekawe jeszcze niektórzy mnie wyprzedzają.brodaWRC pisze: Panowie taka gorąca prośba jazde po lasach z dużymi prędkościami oraz ogólny wyczyn naprawde lepiej zostawić rajdowcom.Bo niestety niektórym sie wydaje że jak sobie wsadzą 4 spojlery kubel i nalepke sparco do swojego bolidu to nagle poziom ich umiejętności gwałtownie wzrasta....no a póżniej przy drogach stoją krzyże. Kitmen gwarantuje że rozwaga i jazda wprost proporcjonalna do swoich umiejętności daje większe bezpieczeństwo niż najlepsza klatka.
Z tą klatką to chciałem dmuchac na zimne. Bo posiadanie poduszki powietrznej nic nie da gdy kierownica wgniecie kierowce w fotel.
Szkoda też że producenci nie pomyslą aby lepiej zabezpieczyć auto, nawet jeśli pociągnie to za sobą zwiększenie masy o 100kg.
No ale nic na to nie poradzimy.
Wielkie dzięki za wasze opinie. Teraz juz jestem mondziejszy o kolejne informacje.
Pozdrawiam.