Nie odpalił, "ciekawe" objawy towarzyszące.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

witekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 15:48
Lokalizacja: Brzeziny
Kontakt:

Nie odpalił, "ciekawe" objawy towarzyszące.

Post autor: witekk » wt sty 26, 2010 10:27

Witam!
Z powodu mrozu -22 nie odpalil, niby do przewidzenia, powiedzmy ze nie ma sie czemu dziwic... ale problem jest. Wczesniej uruchamial sie nawet niezle, nie dawal powodu do wiekszych zmartwien. Uruchamiany byl codziennie, niestety mrozy tez byly codziennie...
Teraz tak, jakie objawy...
Krecil nienajgorzej, ale podczas pracy rozrusznika zaczely migac rozne kontrolki, rowniez dioda od zamka w drzwiach. Dodatkowo syrena alarmu zaczela cicho "mruczec".
Po nieudanej probie uruchonienia powyzsze objawy ustaly, ale slychac bylo jakies "charczenie" w zegarach, wyzerowalo sie wskazanie licznika przebiegu (maly przebieg) i godzina wskoczyla na 0:00.
Silnik 1,6 AZD
Co o tym sadzicie?
Dzieki z gory za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » wt sty 26, 2010 10:31

Słaby aku i zresetował się komputer. Podładować i zobaczyć czy będzie ok - wg mnie powinno.


Pelson. i wszystko jasne:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/91426

Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

Post autor: RyKa » wt sty 26, 2010 10:39

witekk,
identyczny problem miałem dzisiaj rano, mi wolno kręcił, w końcu prawie przestał. Popstrykało w zegarach i reset licznika.
Podłączyłem na minutę prostownik na ładowanie, po chwili mu na "STARTEN" (100A) i odpalił. Teraz ładuję aku i zobaczę czy do wymiany czy przekula zimę chociaż w moim przypadku chyba wymiana wchodzi w grę ;/


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt sty 26, 2010 10:54

witekk, charczenie zegarów wraz z dziwnym cofnięciem się wskazówek to objaw śmierci aku ;) przerabialem to ;)



witekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 15:48
Lokalizacja: Brzeziny
Kontakt:

Post autor: witekk » wt sty 26, 2010 10:58

Shmatan pisze:witekk, charczenie zegarów wraz z dziwnym cofnięciem się wskazówek to objaw śmierci aku ;) przerabialem to ;)
A czy mozna sie ludzic, ze to tylko utrata przytomnosci?:)



bogmaj22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

nie odpalił,"ciekawe"objawy towarzyszące

Post autor: bogmaj22 » wt sty 26, 2010 11:51

W sobotę miałem to samo.Naładowałem,uruchomiłem silnik też nie bez problemów i wróciło do normy.To wszystko to,że elektronika nie lubi mrozów.


bogmaj

Awatar użytkownika
strumyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 09:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: strumyk » wt sty 26, 2010 12:06

to tak jest - jak zegary zaczynają "mówić" do Ciebie :) to mówią o jednym - aku jest do wymiany :) też to przerobiłem. Wymiana baterii pomogła bo wszystko wróciło do normy :)



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » wt sty 26, 2010 13:03

witekk pisze:A czy mozna sie ludzic, ze to tylko utrata przytomnosci?:)
Musisz mieć prostowniczek z doładowywaniem i automatycznm wyłączeniem gdy jest aku naładowane,podłacz go na noc na nałodowanie i taka kuracja jeżeli autko jest codziennie użytkowane naj jakiś większych odcinkach powinna pomóc....
Możesz też sprawdzić ilość płynów w celach jeżeli masz mało, kup 1L elektrolitu i podolewaj i wtedy go ładuj dopiero.... :bigok:


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

witekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 15:48
Lokalizacja: Brzeziny
Kontakt:

Post autor: witekk » śr sty 27, 2010 13:33

Akumulator byl slaby, pewnie czeka mnie wymiana, ale poki co uruchomilem za pomoca innego wiekszego. Teraz stoje pod prostownikiem i na jakis czas pewnie pomoze...
Dzieki wszystkim za pomoc! Punkty za rady przyznane z mojej strony.
Mam nadzieje, ze temat zamkniety i mrozy -20 powoli odejda...
Ciepla zycze;)



pavulon78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pavulon78 » śr sty 27, 2010 13:49

Mój AZD zrobił mi psikusa w pierwszy dzień roku 2009. Pamiętam że też przy padniętym aku miałem na desce rozdzielczej prawdziwą choinkę z kontrolek. Przyznam szczerze że mocno się wtedy wystraszyłem czy to nie coś powazniejszego, bo jakoś padnięty aku zawsze kojarzył mi się z brakiem zasilania i ciemnościami na desce rozdzielczej.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » śr sty 27, 2010 14:26

choinki sa fajne :D w MKI cabrio kolegi cały czas jakies ładne wskazania np godzina 86;94 to norma :D spalanie czasami 2 litry na 100 przy pelnym bucie :D 1.8 98km 2h :D temperatura za oknem -20 a on pokazuje ze 30 w plusiku :D naladowac aku podpiac jeszcze raz i wszystko wróci do normy :D



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr sty 27, 2010 15:05

witekk pisze:czy mozna sie ludzic, ze to tylko utrata przytomnosci?:)
można...ja się łudziłem przez tydzień, później aku już w ogóle nie dawał rady :)
Oczywiście może być tak, że po prostu aku nie był doładowany i przy dużym mrozie nie dał rady odpalić auta...a teraz popracuje jeszcze ze dwa lata. Jednak jak aku stary to nie ma na co liczyć :)



jedrek_z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 30, 2006 00:08
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: jedrek_z » śr sty 27, 2010 23:20

Witam
chciałem do tego wątku dorzucić jeszcze jeden objaw a mianowicie
Z powodu mrozu -22 nie odpalil, "słaby aku
ale po udanej próbie odpalenia na kablach z drugiego auta kontrolka od poduszek się świeci
dokładniej to po załączeniu stacyjki się świeci czyli prawidłowo a po uruchomieniu silnika na moment gaśnie i ponownie się zapala i tak już pozostaje do momentu wyłączenia silnika (objaw już nienormalny). Czy ktoś może miał podobny objaw?


jedrek
WVGOLF IV 1,6B

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr sty 27, 2010 23:33

jedrek_z, tylko podłączenie pod kompa Cie ratuje, sterownik złapał błąd i trzeba go skasować...chyba że na prawdę jest jakaś usterką to cza ją usunąć i wtedy skasować błąd



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości